Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Eylül 2013

Mim | Taze Blogger'ların Tanışma, Kaynaşma

Herkese merhaba!

Kozmetik Tutkunu blogunun sahibesi sevgili Sezen çok güzel bir etkinlik yapmıştı hatırlarsanız (tık tık) sizlerle paylaşmıştım. Etkinliğe katılan biz taze blogger'lar mimlendik ve büyük bir keyifle bu mimi yapmaya başıyorum :)

1.Kendini kısaca tanıtır mısın?
Ben Fatma, 22 yaşındayım, Uludağ Üniversitesi'nde Kimya bölümü öğrencisiyim. Bursalıyım ve Bursa'da yaşamaya devam ediyorum. 
2.Blog yazma fikri aklına nerden geldi?
Kozmetik, güzellik, makyaj bloglarını bir kaç ay önce can sıkıntısıyla keşfettim ve çok sevdim. Her gece geç saatlere kadar bloglarda geziniyordum. Ve bir gece "Ben neden yapamayayım ki?" dedim ve ortaya "Makyajın Kimyası" çıktı :)
3.Blog içeriğin nedir?
Blogumun içeriği makyaj, moda, kozmetik, güzellik ağırlıklı olmak üzere aslında biz bayanların ilgilendiği herşey. Ara sıra evde yaptığım tatlı tariflerini vermeyi de severim, okuduğum kitapları, izlediğim dizileri paylaşmayı da.

 4.Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider?
Elbette makyaj, moda, güzellik konularında yazılar daha çok ilgimi çekiyor ve okuması daha keyifli benim için. Bu bloglar için geçerli olan durum, ama söz konusu kitaplarsa psikolojik, fantastik, bilim kurgu, tarihi yazılar başta gelir benim için.
5.Kitaplarla aran nasıl? En son okuduğun kitap nedir?
Kitaplarla aram aslında çok iyiydi, Harry Potter'ın o ansiklopedi gibi kitaplarını 1 günde bitirdiğimi bilirim. Ancak şu internet, diziler, filmler beni çok bozdu, eskisi gibi önemseyemiyorum kitaplarımı :( En son Simyacı adlı kitabı okudum (Paulo Coelho).
6.Modayı takip eder misin ? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Evet elbette takip ederim. Özellikle bu blog işine sardığımdan beri daha da fazla. Moda denince anladığım şey o dönemin, o sezonun anahtar parçalarının birbiriyle nasıl kombinlendiği, renklerin uyumu, sadece kıyafet anlamında değil gerek saç gerek makyajla nasıl uyum sağlandığı.
7.Peki ya kozmetik deyince? 
Kozmetik deyince akan sular durur :) Yeni çıkan her ürünü denemeliyim, makyajımda en ince ayrıntısına kadar her ürünü kullanmalıyım, bu abartı anlamında değil, çok sade makyaj severim ve buna rağmen çok fazla ürün kullanırım, hiç ürün kullanmamışım gibi görünür. Yüz bakımımda, vücut bakımımda her zaman herşey tam takım olmalı. 
8.Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Ruh halime göre değişiyor sanırım. Bir gün hard rock dinleyip deli gibi kafa sallarken, bir gün açıp Kral Tv'yi pop dinlerim, hatta öyle zamanlar oluyor ki Dj Akman filan dinlediğim de çoktur :) Ama ağırlıklı olarak tekno müzikler beni coşturur.
9.Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun?
Aslında kendimi geliştirdikten sonra ne yaparım diye hiç düşünmedim, bu blog işi tamamıyle benim hobim ve sıkılmadığım sürece, eğitimim, işim elverdiği sürece devam ettirebilirim. Bloguma ilişkin yapmak istediğim pek bir şey yok, sadece biraz daha geniş kitlelere hitap etmek, biraz daha tanınmak, daha fazla okuyucuya ulaşıp keyifle okunmak bana yeter. İnsanlar yazılarımı okurken keyif alıyorlarsa daha ne isterim!
10.İyi bir blogger olmanın yolları? 
Bence en önemlisi kesinlikle özgün olmak. Denenen ve tanıtılan ürünler hakkındaki yorumların tamemen blog yazarının kendi şahsi fikirleri ve düşünceleri olmalı. Denemeden, kullanmadan, yanıltıcı yönde yorumlar yapılmamalı. Ve de birazcık kendini geliştirip tanındıktan sonra öyle havalara girmemeli, takipçilerine gereken özeni ve saygıyı göstermeli.
11.Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar?
Yazarın özgün olmaması, başka yerlerde okuduklarını kendi düşünceleriymiş gibi aktarması bence yanlış. Çok fazla gördüğümden değil, ama bunun büyük bir yanlış olacağını düşünüyorum.
12.Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ?
Bu etkinlikten beklentim samimi bir ortamda düşüncelerimi paylaşabilecek olmam, güzel ve kalıcı dostluklar edineceğimi düşünmem ve daha çok insanlar tanışıp, daha çok yorumlaşıp blog ortamının daha eğlenceli daha sıcak daha gerçekçi bir hale gelmesi :)
13.Bulunduğun şehirdeki diğer bloggerlarla görüşme ayarlansa?
Daha birkaç hafta önce Bursalı blogger arkadaşlarımla görüştük ve harikaydı. Herkes o kadar candan, o kadar içten, o kadar samimiydi ki... Birbirimizi çok sevdik ve bol bol muhabbet ettik, mükemmel bir ortamdı. En kısa zamanda daha bol katılımlı bir görüşme daha düzenlemeyi düşünüyoruz ve asla hiçbirisini kaçırmam :)
14.Kendinle ilgili 3 olumlu- 3 olumsuz özellik? 
Olumlu olduğunu düşündüğüm taraflarım; çok safım hemen herşeye inanırım, eğlenceli ve esprili olduğumu düşünüyorum, sevdiklerim için herşeyi yapabilirim. Olumsuz olarak ise; çok fazla sabit fikirliyim, bir düşüncemi değiştirmek çok zordur, çok inatçıyım ve çok kinciyim malesef, bana yapılan en ufak bi haksızlığı bile unutmam.
15.Bu tarz etkinlikler nasıl geliştirilebilir ? 
Bütün bloggerlar Sezen kadar duyarlı ve düşünceli olsa geliştirilebilir :) Ayrıca tanınmış, ün yapmış bloggerlar da biz taze ve yeni blogların tanınması ve kaynaşması için kendi bloglarında etkinlikler düzenleyebilirler.
Eveet, mimizin sonuna geldik. Ben bu mimi yaparken çok eğlendim, umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Sevgili Sezen'e bu etkinliği düşünüp düzenlediği için bir kez daha teşekkür ederim, katılmak ve bu işin bir parçası olmak çok keyifliydi. 
İyi geceler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder