Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Eylül 2013

NOTD #6 | Selene 207 Natural Color & Gold Nail Sticker

Selam!

Bugün size dün gezmeye giderken yaptığım manikürden bahsetmek istiyorum. Bugün hala tırnaklarımda o yüzden NOTD demekte bir mahsur görmedim. İşte nail sticker kullanarak yaptığım manikürüm;


Rakı beyazı oje üzerine görmüş olduğunuz altın renkli çiçek biçimindeki stickerları yapıştırdım.



Kullandığım oje Selene'in French Manicure Kit'indeki 207 numaralı Natural Color isimli rakı beyazı rengi. 



Rakı beyazını tek kat uyguladıktan sonra birkaç dk bekleyip tam kurumaya yüz tuttuğu sırada cımbızla sticker'ları dikkatlice yerleştirdim. Yine cımbızın ucuyla hafifçe bastırıp sabitledim. Oje tamamen kurumadan önce bunu yapmak önemli, daha sağlam yapışıyor. Ve sonrasında ojeler tamamıyla kuruduğunda üstlerine top coat geçtim ki daha da sağlam olsun, çiçeklerin kenarı kalkıp ta oraya buraya takılıp, çıkmasın tırnağımdan diye. Bu şekilde günlerce kullanabiliyorsunuz manikürünüzü.



Ben bu tarz nail sticker'lara bayılıyorum, özellikle çiçekli olanlara. Ve özellikle yüzük tırnağına daha çok yakıştırıyorum. Çok zarif ve kibar görünüyor bence. Ayrıca iki kat rakı beyazı sürseydim daha kusursuz bir görünüm elde edebilirdim, ancak acelem vardı ve kurumayacak, bozulacak diye tek katla yetindim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler :)





2 yorum: