Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Eylül 2013

Saçımın Son Hali & Salaş Saç Modeli

Tekrar merhaba!

Ombre saç hayaliyle girdiğim kuaförde yaşadığım talihsizliği ve sonucundaki "dipleri çıkmış civciv sarısı" saçımı hatırlarsınız, tık tık.

Sonradan saçlarımı yoğun kumral rengine boyadık annemle beraber. İlk etapta kopkoyu olan renk tabii ki altlardaki sarılardan dolayı ve de yaz güneşinin etkisiyle oldukça açıldı.


İşte saçlarımın son görüntüsü. Fotolarda hiç bir efekt, oynama yok. Yandan bakıldığında dipler koyu, uçlara doğru giderek açılıyor gibi, güzel bir karameli andıran bir renk sanki, ama arkadan bakınca öyle değil. Alttaki sarılar nasıl belli oluyor, kafamın ortası kopkoyu, çevresi açık. Görüntü hiç güzel değil. Bir de bunun civciv sarısıyla olduğunu düşünün, facia!

Saçlarım hala çok yıpranmış ve kuru bir haldeler, biraz daha kendilerine gelmesini bekliyorum, sonrasında artık bir şeyler düşüneceğim. Daha fazla boya sürüp oynamak istemiyorum şimdilik.



İşte bu da internette gezinirken bolca rastladığım salaş, bohem, tatlı mı tatlı bir saç modeli. Başka renkte minik lastik tokam olmadığı için mavi kullandım ki sırıtmış, siz siz olun şeffaf kullanın! İki yandan birer tutam saçı alıp gelişi güzel örüyorsunuz ve sağdakini sol tarafa, soldakini sağ tarafa birbirlerinin altından tutturuyorsunuz (tokalar görünmeyecek şekilde). Ben öndeki haddinden fazla uzamış perçemlerimi açık bırakacaktım ancak çok fazla uzamışlardı, onları da gelişi güzel burarak arkadaki örgülerin altına sıkıştırdım. Nasıl buldunuz?

Öyle ki bu saç modelini yapıp otobüse bindim ve önümde oturan kızla pişti oldum, birebir aynı modeli yapmıştı :)

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler :)






10 yorum:

  1. Çok tatlı olmus canım ben begendım :) öpüyorum sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam şu an senin blogunda geziniyordum :D beğenmene sevindim sevgilerr :*

      Sil
  2. Ombre saç maceranı da okudum şimdi ama bence şuanki hali kötü gözükmüyor. Ama bir arkadaşın da dediği gibi kesimde biraz sıkıntı olmuş:/ bursadaymışsın dilersen sacha kuaförleri bir dene birkaç yerde var bursada. Başındaki kişi arkadaşımdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bi düzgün kuaför bulamadım :/ sacha'yı herkes çok beğeniyor uğrasam iyi olur sanırım :) tavsiyen için teşekkürler :)

      Sil
  3. Canım bende okudum ombre saç maceranı malesef tahlihsiz bir olay olmuş her kuaför beceremiyor demekki. Ama şuan saçların gayet güzel gözüküyor bence yaptığın örgüde çok hoş olmuş sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle bi de nasıl atıp tuttu benden başka kimse yapamaz bu saçı filan :/ neyse ki şimdiki halini çoğu kişi beğeniyor. teşekkürler begenmene sevindim :)

      Sil
  4. Saçlarının kesimi katlı v mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, fakat kötü bir kuaför deneyimi nedeniyle biraz başarısız bir kesim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bozulmadı mı derken? :) Bu kesim zaten kötü bir kesimdi, katlarım zaten bozuktu :)

      Sil