Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Eylül 2013

Sarı Saçtan Dönüş ve Bir Kaç Örgü Modeli

İyi geceler!

Bildiğiniz gibi haziran ayında büyük bir hata yapıp saçlarımı boyatmıştım. Aslında hata bende değil kuafördeydi, kuaför faciası başlıklı yazım ve aşırı derecede yanan saçlarımı hatırlamak isterseniz buyrun.

O olaydan 3 hafta kadar sonra saçımı kendi doğal rengine boyadım ve uzun zamandır hiç bir şekilde saçımla oynamıyorum. Ancak alttan sarılar kendini göstermeye başladıkça yine bıçakla kesmiş gibi üstler kumral, altlar sarımtrak bir hal aldı :(

Her ne kadar saçlarım topluyken belli olmasa ve saç rengim beğenilse de saçlarım açıkken rezalet bir haldeler, bu nedenle at kuyruğu, topuz, örgü gibi modellere eğilimliyim şu sıralar.


 Yukarıdaki ilk iki model, soldaki balıksırtının biraz daha ince örülmüş hali, altlar da daha salaş tutuluyor ancak saçlarım katlı olduğundan kenarlardan çıkışan saçları görebilirsiniz. Sağdaki ise nette hep gördüğüm ve çok beğendiğim ters örgü, sevgili kankim Şirine'm sağ olsun öğrenmiş, ben de ona seve seve konu mankeni oldum :)

Alttaki iki fotoğrafsa ters örgünün biraz çekiştirilip, çıkıştırılıp ( bu kelimeyi şu an ben ürettim :D ) biraz daha salaş hale getirilmiş şekli. Yine kenarlardan çıkışan katlı saçlarımı toparlamak için bayağı bir uğraş verdik ama ne fayda!

Not; bu arada sırtımı pencerenin köşesine çarptım, o ufacık sıyrık her fotoda çıkmış mübarek :)

Nasıl buldunuz, beğendiniz mi saç rengimi ve örgü modellerini :)




6 yorum:

  1. çok beğendim örgüleri , sen demesen sırtındaki sıyrığı farketmemiştim ne kadar körüm :D geçmiş olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de örgülü saça bayılan biri olarak ben de çok sevdim, hihih evet minicik bi sıyrık aslında ama gözüme batıyo işte :D sağol canımm :)

      Sil
  2. hele ben hele ben :) bayıldım saçlarına çok güzel olmuşlar yakışmış yani güle güle kullan :) bence pencereye daha dikkat etmelisin bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh teşekkür ederim bebişim yakışır tabi örene bakmak lazım :) ne çektim o pencereden :D

      Sil
  3. canım çok merak ettim ne renk bu fotoğraflarda saçın :) ben de boyamak için bu rengi arıyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada civciv sarısının üzerine koyu kumral veya yoğun kumral gibi bir renkle boymaıştım sanırım, garnier'in saç boyasıydı, boyanın akmaya başladığı ve alttan sarılarımın çıkmaya başladığı zamanlar çekilmiş fotoğraflar bunlar :)

      Sil