Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Eylül 2013

Son Alışverişler #10 | Turuncu Kasa

Selamlar!

turuncukasa.com'dan bir haftayı aşkın bir süre önce minik bir alışveriş yapmıştım. Herkesin çok beğeniyle bahsettiği Avene termal suyun çanta boyunu denemek amaçlı almıştım. İnternet sitesinden çok memnun kaldığımı söylemeliyim. Evet bu ilk alışverişimdi ve sanıyorum devamı gelecek. 

Öncelikle bir çok sitede fiyat araştırması yaptım ve en uygunu turuncu kasa idi, 50 mL'lik almak istiyordum, deneyip yorumlamadan büyük boy almak istemedim. Eğer memnun kalırsam bir dahaki sefere büyük boyunu alırım diye düşündüm. 50 mL Avene Eau Thermale ürününü 7,82 tl gibi bir fiyata edindim, bence oldukça uygun. Ayrıca internet sitesi bana adım adım mail atarak bilgilendirdi, ürünüm paketleniyor, kargoya verildi vs. gibi. Yanlış hatırlamıyorsam ertesi günü kargoya verilmişti, gayet hızlı çalışıyorlar. Ancak kargo şirketi için aynı şeyi söyleyemeceğim, ayın 13'ünde yaşadığım yerin şubesine gelen kargomu ancak dün teslim alabildim. Günlerdir evdeyim ve bekliyorum, bir türlü gelmedi, bir gün okula gitmek zorunda kaldım gele gele o gün gelmiş, geri dönmüşler, mecbur şubeye gidip kendim aldım. Kargo şirketinin ismini vermekle vermemek arasında kaldım, zaten bir çoğunuz biliyorsunuzdur, neyse.


Nappy sprey yanında hediye gelmiş, 100 mL'lik tam boy ürün. İlk baş onu da termal su gibi bir şey zannettim ama eve gelip araştırdığımda tam anlamıyla bir pişik spreyi olduğunu gördüm. Yetişkinler de kullanabilir gibi bir ibare yer alıyordu ürünün kutusundaki açıklamada, hangi durumlarda ne şekilde kullanılabilir bilen, duyan, deneyen, kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi? Çünkü eğer işime yaramayacak bir şeyse yeğenime vereyim de annesi popişindeki pişikler için kullansın :)

Avene termal suyu biraz deneyip kullandıktan sonra yorumlayacağım. Ama minicik, tam çantaya atmalık çok hoşuma gitti :)

Hoşçakalın!




4 yorum:

  1. Herkes çok memnun kalmış ama ben hiç memnun kalamdım bu siteden.Bir daha da alışveriş yapacağımı pek sanmıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa niye ki acaba bazen aksilikler olabiliyo o da sana denk gelmiş demek ki :/

      Sil
  2. güle güle kullan canim.bu termal sudan genellikle iyi seyler duydum.biliyormusun pishik sözü biz azerilerde kedi anlamina geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm evet ben de o yüzden merak edip aldım. aa azeri olduğunu bilmiyordum! kedileri de pek bi severim :D

      Sil