Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Eylül 2013

Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon

Herkese merhaba!

Bugün sizlere varlığından geç haberdar olduğum, istisnasız tüm bloglarda gördüğüm, görmeye devam ettiğim, blogger arkadaşlarımın çok büyük çoğunluğunun bayıldığı, eczacılık öğrencilerinin bile tavsiye ettiği, erkeklerin bile baş ucu ürünü olan, çok ama çok ünlü bir makyaj temizleyici-tonik-misel sudan bahsedeceğim.

Bloglara merak salmaya başladığım zamanlarda hakkında çok ama çok fazla şey okudum, herkes büyük bir aşkla bahsediyordu bu üründen. Nette bayağı bir araştırdım, ve sonunda almaya karar verdim. Yaklaşık 1 ay önce kadar aldım ve nerdeyse hergün kullanıyorum, yarıladım.


Herkesin ikişer ikişer aldığı, stok üstüne stok yaptığı bu ürünü önce (eğer hala bilmeyeniniz duymayanınız varsa diye) tanıyalım. Hassas ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici, makyaj çıkarıcı ve yatıştırmaya yardımcı misel solüsyon.


Bu ürünün vaad ettiklerini ve nasıl kullanıldığını okumaktasınız. Ben de her gece yatarken makyajımı bu ürünle temizledim ve durulamadım. Makyaj yapmadığım günlerde bile cildimi temizlemek amaçlı tonik gibi yüzüme uyguladım.

Sevdiğim ve sevmediğim yönleri başlıkları altında iki bölüm olarak yazacaktım ki, bu ürüne karşı nötr olduğumu fark ettim. Hatta sevmediğim yönleri oldukça fazla.

Öncelikle makyaj temizlemesi orta karar, ne çok mükemmel ne de kötü. Kirpik diplerimdeki kalemi, eyelinerı vs. çıkarmada vasat, bu nedenle çıkarmak için debelenirken zavallı kirpiklerimden oldum. Oldukça kirpiklerimi döktü ki, bir makyaj temizleyicide benim için en önemli madde kirpiklerime iyi davranmasıdır.

Sivilce problemi olan birisi değilimdir, belirli dönemlerde tek tük çıkarlar, yine aynı durum oldu, sivilce ve siyah nokta konusunda zaten bir beklentim yoktu kendisinden.

Gözlerimi aşırı derecede yaktı, aşırı derecede yaşardı ve kanlandı gözlerim.

Kullandığım dönem içerisinde yüzümde kuruluk, tahriş vs azaldı diyebilirim, yüzümdeki o bölgesel kabuklanma yok denebilir, bu artı bir özellik.

Söyleyebileceklerim şimdilik bunlar, fiyatı da göz önüne alındığında sanki ödediğimiz paranın çoğunu sırf markasına ödediğimizi düşündürttü bana. Belki de ben yanlış ürünü kullandım, "Sebium" olanı benim karma cildime daha uygun olabilir. Ancak ben bir sonraki tercihimi Loreal'in yeni misel solüsyonundan yana kullanacağım.

Dediğim gibi, çok memnun olanlar olduğu gibi memnun kalmayanlar da var, ben de onlardan biriyim. Çok fazla isim yapmış ve şişirilmiş bir ürün olarak geldi bana, bendeki etkileri bu yönde, yine de kötülemek değil amacım, herkese uyacak değil sonuçta.

Sevgiyle kalın :)




8 yorum:

  1. ben de kullanıyorum ama nötrüm gerçekten ürüne karşı ve kesinlikle gözümde kullanmıyorum ki zaten çıkartmıyor göz makyajını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kullanmasam iyi olacak ama göz ve göz çevresi için yüksek toleranslı deniyor ve tüm yüz makyajı içinya o yüzden kullanıyorum ben de :/

      Sil
  2. Bende tam aksıne goz makyajını rahatlıkla cıkartıyorum yogun makyaj yapmadıgım surece tercıhım hep bu oluyor goz cevrem fazla hassas nıvea cıft fazlı kullanıyordum ama degdıremıcek kadar hassaslastırdı sonrasında bu harıka geldı goze kacmadıgı surece hıc problem yasamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları çok memnun ama bazılarına da iyi gelmemş bende olduğu gibi ciltten cilde fark ediyo demek ki ve kirpik diplerimdeki eyelinerı çıkartmaya çalışırken illa ki gözüme kaçıyor :(

      Sil
  3. Bende göz makyajımda ,yüzümde kullanıyorum benimkini şıp diye çıkarıyor ama bazı waterproof rimelleri zor çıkarabiliyor ama yine de benim olmazsa olmazlarımdan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz kapağımdaki makyajı çıkarmada ben de sorun yaşamadım ama dediğim gibi kirpik diplerime kalem eyeliner vs kullandığım için onları çıkarmaya çalışırken mutlaka gözüme kaçıyor ve yakıyor malesef ben memnun kalmayanlardanım :)

      Sil
  4. Bende kullanıyorum bundan begeniyorum da ama oyle aman aman bir urun degil hassas cildimi yatstıryor da aynı zamanda . Sebium h20 yu da begeniyorum ama onun da oyle siyah noktalara filan bir etkisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yatıştırdığını ben de hissettim ama yine de bir dahaki tercihim loreal'den yana olacak :)

      Sil