Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Eylül 2013

Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 07

Herkese iyi geceler!

Sizlere uzunca bir zaman önce, komşu ablamın yılbaşı makyajında tavsiyesi üzerine aldığım, bittikçe tekrar aldığım, hatta yedeklediğim, ancak son zamanlarda bir köşeye ittiğim eski favorilerimden birini yazmak istedim bu postumda.


Bu ürünü ilk kez yılbaşında, oldukça abartılı bir göz makyajında kullanmıştım. Sonrasında gidip aldım ve neredeyse okula giderken her gün sürdüm diyebilirim. Ne renk giyinirsem giyineyim, o kadar sevdim ki; sadece bu ürün, rimel, allık ve parlatıcı gloss sürüp çıkıyordum evden. Kaç tane bitirdim bilmiyorum, Kağan Parfümeri'den 7-8 tl civarı bir fiyata alırdım hep.


Ürün aslında bildiğimiz siyah eyeliner, 4,7 gram ve klasik fırçalı. Yalnız içinde çok yoğun biçimde sarı-yeşil simler içeriyor, adeta bir sim bombası. Bu sebeple kuruma süresi biraz uzun, gözünüz kapalı bir süre beklemek zorunda kalıyorsunuz. Sürümü çok kolay, yapısı oldukça sıvı, bu tarz fırçalı eyeliner'ları kullanamayanlar bile çok rahat sürebilecekler, kendimden biliyorum. Bol simli olduğu için hata kabul ediyor, çok düzgün süremeseniz bile kesinlikle belli etmiyor. Kirpik diplerime incecik sürüyorum, misss!


 Simi, ışıltıyı, pırıltıyı sevmeyenler zaten bu üründen nefret edecekler. Ama benim gibi spor kıyafetin üzerine bile bu eyeliner'ı sürecek kadar sim aşığıysanız, bayılacaksınız! Benim için tek eksi yanı ömrünün çok az olması. Ürün aslında çabuk bitmiyor, ancak azaldıkça, fırçası yetişememeye başlıyor ve dipte kalanlar öylece kalıyor. Kurumuyor da üstelik, ama dibi çok çabuk geliyor. Yani çok az kullanabiliyorum ben bu ürünü. Yine de eskisi gibi her Allah'ın günü kullanmasam da, özel zamanlarda annemin de benim de vazgeçilmezimiz :)

Aranızda kullanan var mı? Siz neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler 






4 yorum:

  1. ya bu tam aradıgım eyeliner bılıyomusun bunu hep farla yapmaya calısıyordum. Tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yardımcı olabildiysem sevindim umarım bulabilirsin

      Sil
  2. Ohşş nasıl bir sim o!!!! Öldüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tam anlamıyla sim bombası! :)

      Sil