Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Eylül 2013

Loreal Elseve Extraordinary Oil

Tekrar merhaba!

Dün çoğunluklu olmak üzere bugün hala devam eden Loreal Elseve Mucizevi Yağ yazıları readerımı doldurmuş bulunmakta. Ben de bu ürünü yaklaşık 10 gün kadar önce almıştım ve biraz kullanıp yorumlarımı yapacağımı söylemiştim. Aldığım günden beri devamlı kullanıyorum.




 Loreal Elseve Olağanüstü Bakım Yağı diye de geçiyor bazı yerlerde. En belirgin özelliği değerli çiçek özlerinin yağlarını içermesi. Vaad ettiklerini görmektesiniz; saç dokusunu kusursuzlaştıracağını, saçı ağırlaştırmadan ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kazandıracağını söylüyor.

Kullanım önerilerini ve içeriğini okumaktasınız, bol bol çiçek ve bitki yağları içermekle beraber paraben ve türevlerinden eser yok, reklamlarında da bahsedildiği gibi 3 adımda kullanabilirsiniz. Açıkçası ben şampuandan önce kullanmıyorum, gerek duymuyorum, ancak banyodan sonra nemli saçlarıma yediriyorum ve kurutup şekillendirdikten sonra da gerekli görürsem az biraz uyguluyorum tekrar.


2-3 pompa yetiyor tüm bu işlemleri yapmama. Kokusu çok güzel, ilk kez sürdüğünüzde biraz ağır gibi gelse de saçınıza uygulayıp emildikten sonra yerini harika çiçeksi kokulara bırakıyor. Kardeşim de fark etti, saçlarımın ne kadar harika koktuğundan bahsediyordu geçen gün :)


İlk resim saçıma sürdükten hemen sonra çekildi, ıslak halini görüyorsunuz. İkincisi ise biraz emildikten ve kuruduktan sonraki hali. Saç uçlarım biraz kırık olsa da genel olarak saçımın nasıl parladığını fark edebilirsiniz. 


İşte, saçımın dokusunu gerçrekten de söz verdiği gibi nasıl pürüzsüzleştirdiğini, kusursuzlaştırdığını, elektriklenmeyi en aza indirip saçımı nasıl parlattığını kendi gözlerinizle görüyorsunuz :) Harika kokusu ve uygun fiyatı da cabası. Eee, daha ne olsun, kendisi benim favori saç bakım ürünüm olmaya aday.

NOT; Down Under'ın argan yağlı saç bakım serumunu kullanıyordum daha önce, ikisi arasında bir karşılaştırma yapamayacağım, ikisinden de genel olarak çok memnun kaldım, ancak Loreal'in yapısı biraz daha viskoz gibi, saça dağıtırken ilk başta biraz zorlandım sanki, oysa Down Under daha bir akışkandı gibime geldi. Ama bu bir eksi değil tabii ki de, saçıma etkileri ve uygun fiyatıyla sanırım artık tercihim bu olacak.

Ben Watsons'tan 13 lira civarında bir fiyata edindim. Bir de kırmızı etiketlisi vardı sanırım, boyalı saçları için miydi, tam hatırlamıyorum. 

Eee, siz denediniz mi bu ürünü, siz ne düşünüyorsunuz, memnun kalan kalmayan? :)




10 yorum:

  1. Gerçek yorum okumak iyi geldi canm bende en kısa zamanda deneyecegım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin canım umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Ben bayıldım kesinlikle tekrar tekrar alacagım bir ürün. Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Yanlız kuru iken uygulamamak gerekiyor yoksa sac yaglı gibi gozukuyor (sanırım homojen dagılmadıgı için)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru iken de çok az bi miktar parmak uçlarımla saçımın uçlarına uyguluyorum sadece, o yüzden öyle bi sorunla karşılaşmadım ama evet homojen dağılması için biraz uğraşmak gerek :)

      Sil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    75. takipçiniz benim.
    Saçlarınız gerçekten çok hoş olmui rengini ayrı bir sevdim :)
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, hiçbirini kaçırmayın bence, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz :)
      Teşekkür ederim, rengini beğenmenize sevindim çünkü çok badireler atlattı saçım :D
      Hemen uğruyorum :)

      Sil
  4. Merhaba. bu urunden memnun olup olmamaya karar veremedim henüz. Blogunun tasarımı cok okunası cok begendim. :) Sevgiler. :)

    merveyilldiz.blogspot.com bende beklerim begenırsın umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok mucizevi bi ürün değil ama yine de vaadlerini yerine getirdiğini düşünüyorum. Beğenmene çok sevindimm :) hemen uğruyorum :)

      Sil
  5. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, beğenmenize sevindim :)
      Uğruyorum hemen :)

      Sil