Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Eylül 2013

Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe

İyi akşamlar!

Çoktandır blogumla ilgilenemedim. Malum okul açıldı, arkadaşlar memleketlerinden döndü, dersler, laboratuvarlar derken yoğun bir tempoya girdim birden bire. Ne olduğunu ben bile anlayamadım :)

Bu postumda sizlere çoktandır isteyip te biraz geç sahip olduğum Maybelline'in krem farlarından 40 numaralı Permanent Taupe renginden bahsedeceğim. Aslında swatch'larını çoktan hazırlamıştım ama yazmak anca kısmet oldu.


 Ürün rengiyle arka kapaktaki renk birbirinden çok farklı. Arka kapakta bol simli kahverengi bir renk varken ürün rengi mat, simsiz, sedefsiz, açık bir çamur rengi. Ortadaki foto gün ışığında, en alttaki foto flaş ile çekildi.


Maybelline'in Color Tattoo serisindeki diğer krem farlar gibi bunun da yapısı muhteşem. Ben yine açılı fırça ile eyeliner olarak kullanıyorum, tam bir sonbahar rengi. Bildiğiniz gibi sadece siyah değil, son zamanlarda renkli eyeliner'lar da çok moda. Bu renk ile çektiğim eyeliner gözlerimi keskinlikten uzak, buğulu bir görüntüye ulaştırıyor ve bu benim çok hoşuma gidiyor.


Yine diğer renkleri gibi sürer sürmez göz kapağınıza sabitleniyor ve saatlerce aynen kalıyor. Adı üstünde, aynen 'dövme' gibi... Göz kapaklarım yağlıdır, toz farlar bile bir süre sonra çizgilere toplanır, göz kalemi, eyeliner mutlaka yukarı bulaşır. Ama Color Tattoo serisinin hiç bir renginde böyle bir sorunla karşılaşmadım, o kadar memnunum ki. Bu renkte beni çeken, anlatamadığım bir şeyler var, soğuk mu, sıcak mı bir türlü anlayamadığım... Tek bildiğim bu sezona en uygun renklerden biri ve eyeliner olarak mükemmel durduğu.

Sürümü ne sert ne yumuşak, yapısı biraz koyu kıvamlı. Far olarak ta mükemmel durduğunu başka bloglarda gördüm. Son bir kaç gündür en favori makyaj ürünüm. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben Kağan Parfümeri'den 11 tl civarı bi fiyata edindim.

Yorumlarınızı merak ediyorum. Sevgiler!





8 yorum:

  1. Benim de severek aldığım ve kullandığım bir renk. Ama bu aralar elim hiç gitmiyor :( Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden? gerçi ben de bikaç gün sonra hevesimi alınca bi köşede unuturum :) teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. Bu ürünün kalıcılığından şikayetçi sadece benim galiba. Zira sürdükten sonra 2-3 saat içerisinde hemen çizgilenip kayboluyor ..

    Sen güzel günlerde kullan kuzum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa şaşırdım şu anda çünkü benim gözümde de hiç durmaz kalemler eyelinerler ama bu çok kalıcı bende.. teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Canim ben bu rengi tesadüfen aldimdiger renkleri begenmeyip bunu seçtim.ve sonra aslinda bu rengin çokk meshur oldugunu ögrendim.bi ara ben de post hazirlarim buna artik.pink goldu almak akimda simdi.gule güle kullan.bu arada rengi harika tespit ettin.çamur rengi ama çoook pratik renk.gece sür sabah sür.hazir sonbahar geldi yine sür sür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bi renk seçmişsin tesadüfen de olsa :D pink gold bende de var ama boşuna almışım pek pembemsi far kullanmıyorum çünkü ama yine de kalıcılığı ve yapısı çok güzel onun da. Kesinlikle sürekli sürüp sürüştürürüm artık :D

      Sil
  4. Bende bu renge bayılıyorum,lisa eldrige bu renkle bir makyaj yapmıştı bayılmıştım :) aynen bu ay bende çok meşguldum okul falan derken . Güle güle kullan bu ürünü bir köşeye atma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenilmiycek gibi değil ki :) teşekkürler! sanmıyorum bütün kış benimle olacak kendisi :D

      Sil