Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Eylül 2013

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

Selamlar!

Bugün Bursa'da bir yağmur bir fırtına! Sabah aralıklarla yağan yağmur öğlen saatlerinde şiddetini oldukça artırdı, şimşekler çaktı gök gürüldedi ki çok korkarım. Allah'tan okuldaydım o sıra.

Şimdi dindi. Güneş bulutların arasından yüzünü göstermeye nazlanıyor, bir parlayıp bir saklanıyor, mis gibi toprak kokusu ve hafif hafif esen serin rüzgar, tüm bunları çok seviyorum!

Neyse, fazla uzatmadan sizlere bir kaç gün önce alıp kullanmaya başladığım üründen bahsedeceğim.


Çok büyük beklentilerle edindiğim Bioderma Sensibio H2O'nun kirpiklerime ve gözlerime etkilerini şurada yazmıştım. O yüzden Bioderma'yı cilt temizliğimde ve yatıştırmada kullanmaya devam ederken kirpiklerime daha iyi davranan bir ürün arayışına girdim.


Tüm cilt tipleri için uygun, suya dayanıklı ekstra kalıcı maskara ve makyajı bile kirpikleri koruyarak etkili bir şekilde çıkarmayı vaad ediyor. Gördüğünüz gibi ürün çift fazlı.


İşte arkada vaad ettiklerini ayrıntılı bir şekilde okuyorsunuz. Ovalamaya gerek yok ve kirpikleri korur bakım yapar gibi ibareleri okuyunca bu üründe karar kıldım. 

Birkaç gündür kullanıyorum ve gerçekten ovalamadan makyajı kolayca temizlediğini söyleyebilirim. Göz kapağımdaki farı tek hamlede silerken, kirpik diplerimdeki kalem, eyeliner gibi makyaj kalıntılarını çıkarmak için az da olsa ovalamak gerekebiliyor. Ancak kirpiklerimde dökülme yapmadı, bu benim için en önemlisi. 

Ve pamuğa döküp gözünüze değdirdiğiniz anda ürünün yumuşaklığını, nasıl desem, kayganlığını hissedebiliyorsunuz, ama bu yağlı anlamında değil. Pamuk gözünüzde resmen kayıyor ve bu his benim çok hoşuma gitti!

İlk baş yağlı gibi bir his bıraksa da (ki öyle vıcık vıcık yağ anlamında değil, biraz kayganlık hissi sadece) birkaç saniye içinde emiliyor ve gerçekten göz çevreniz yumuşacık oluyor. Bakımlı ve canlı görünüyor sanki.


İşte içeriği. Paraben yok. Ayrıca mavi kantaron çiçeği özü içeriyor, biraz araştırma yaptım ve öğrendim ki mavi kantaron çiçeği göz hastalıklarına, göz altı morluklarına, özellikle göz yorgunluğuna çok faydalı bir bitkiymiş. Cilt kızarıklığına ve tahrişe de iyi gelirmiş. Sevdim!

Olumsuz yanı olarak değil de pek beğenmediğim özelliği ne kadar çalkalarsam çalkalayayım, fazların birbirine çok zor karışması ve kapağını açıp pamuğa dökene kadar tekrar ayrışması. Öyle ki mavi kısmından çok az geliyor pamuğa, zaten dikkatlice baktım da alttaki şeffaf faz oldukça azalmış, mavi fazsa aynen duruyor :)

Ben Watsons'tan 13 liraya edindim, memnun kaldığım bir ürün oldu, belki bir kaç farklı ürün daha deneyebilirim bitirince, daha iyisini bulursam ne ala bulamazsam buna devam :)

Hoşçakalın!




10 yorum:

  1. Bende ılk kullandıgım zamanlar sevmıstım ama sonrasında goz cevremde yanmalara sebep oldu ne zamn yogun makyaj yapıp elım buna gıtse kızarıklık yanma olusuyor ıns sen aynısı yasamazsın canım bu arada bıodermadan da tam tersı ben cok memnun kaldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa hadi ya umarım aynı durumla karşılaşmam :/ biodermayı çok kişi seviyor ama ben sevemeyen nadir kişilerdenim sanırım :)

      Sil
  2. benim yeni tanisdigim bir rus markasi.ruscadan ceviri(siyah inci)sanirim uzun sure goz makyaji temizligim ona emanet:)hic bir yanma yok .yeshil cayli ve goz alti morluklara iui geliyor.Niveadan ablam da kullandi.memnun kaldi

    YanıtlaSil
  3. blogunu kozmetik tutkunu arkadaşımın etkinliği vasıtasıyla keşfettim ve bu postta Bursa'da olduğunu öğrendiğim için çok memnun oldum. Çünkü bende Bursa'da yaşıyorum ve Bursa'da yaşayan bloggerları keşfetmek beni memnun ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben de çok mutlu oldum şu an ayın 29'unda Bursalı blogger buluşmamız var sen de geliyor musun? eğer geliyorsan orada tanışabiliriz bilgi için http://www.modalizaa.com/2013/09/bursal-bloglar-bulusuyor.html

      Sil
  4. Çift Fazlı Göz Makyajı temizleyicilerinde bence en iyisi L'oreal...Denemiş miydin?Denemediysen bir de onu dene bence vazgeçemeyeceksin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denememiştim ama kesinlikle deneyeceğim o halde :)

      Sil