Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Eylül 2013

2013 Yaz Favorileri

Herkese güzel günler!

Bugün sizlere bu yaz elimden düşmeyen, çantamdan çıkmayan ürünlerle ilgili bir post hazırladım. Ben öyle her ay favoriler yazısı hazırlayamıyorum, çünkü her ay favori olarak nitelendirebileceğim kadar yeni ürün almıyorum ve elimdekini beğenirsem bitirene kadar başka bir ürün almadan kullanıyorum. Malum, öğrencilik :)


Nude'tude paleti sevgili Francescala'nın çekilişinden kazanmıştım, elime geçtiği günden beri başka far kullanmadım. Birkaç renginin dibini görmek üzereyim, yaz-kış uyumlu harika renkli bir palet, diğer paletlerimin pabucu çoktan dama atıldı, yazısı için tık tık.

Hot Mama da içinde altın ışıltıları barındıran şeftali tonlarında tam bir yaz allığı bence. Tüm yaz başka allık sürmedim desem abartmış olmam. Düşündüm de, cidden sürmemişim :) tık tık.

Solait 50 faktör yüz için güneş kremini şurada anlatmıştım. Yaz aylarının en büyük kurtarıcılarından, çantamdan çıkmadı.

Burt's Bees narlı lip balm tamamen doğal ve organik oluşuyla kalbimi çaldı, aldığım günden beri gece gündüz sürüyorum, hala da bitmedi ne bereketliymiş. Başka lip balm almam bundan böyle, sadece Burt's Bees.

Flormar Catwalk Bacak Fondöteni bu yaz bacaklarımın en büyük kurtarıcısı oldu, rahatça etek, şort giyebildim sayesinde, iyi ki almışım. Yazısı için tık tık.

Nivea Anti Stress deodorant terlemeyi %100 önlemiyor ama en azından azaltıyor ve ter kokusunu kesinlikle %100 önlüyor. Ve harika kokusu sebebiyle bu yaz kim bilir kaçıncı bu bitirdiğim.

Maybelline Color Tattoo Timeless Black krem göz farını aldığım günden beri jel eyeliner olarak kullanıyorum ve aşırı memnunum. Çok az kaldı artık, çünkü hiç makyaj yapmasam bile en azından incecik bir eyeliner çektim gözlerime bütün yaz boyunca. Hiç elimden düşmedi. Tık tık.

Clinique Chubby Stick aşkı bir başka, bilirsiniz. Bendeki rengi de Chunky Cherry, tam yaz aylarına uygun, cıvıl cıvıl, canlı bir renk. Gerek pratikliği, gerek harika nemlendirmesi sebebi ile çantamdan çıkmadı, dersin ortasında bile çıkarıp çıkarıp sürdüm :) tık tık.

Loreal Telescopic maskara sadece yaz favorim değil hayatımın favorisi. Şimdiye dek kullandığın en harika rimel.

Rimmel Sunshimmer hafif ışıltılı bronzer'ım da benim gibi güneşin yüzünüze vurduğu sıcak yaz akşamlarında arkadaşlarınızla bir şeyler içerken hafifçe ışıldamak isteyenler için biçilmiş kaftan. O da çantamdan çıkmadı, çok seviyorum kendisini. Tık tık.

Sevgiler ♥

4 yorum:

  1. Nude Tude muhtesem bi farmıs aynen dediğin gibi başka far sürmek istemiyorum hiç:)Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle! teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. nude tude paleti tekrar bi ortaya çıkartmak lazım öppüoorum çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ayrıntılı bi yazısını mı yazsam yaptığım makyajla birlikte :) sevgilerr :*

      Sil