Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

22 Eylül 2013

Son Alışverişler #11 | Koton/Kağan Parfümeri

Herkese mutlu pazarlar!

Ben ki pazarları hiç sevmem, artık ezberlediniz :) Neyse, yarın okulum başlıyor ve ben evde boş boş oturup sıkılmaktan en sonunda kurtuluyorum. Kafamı dağıtabileceğim ve tatilde yaşadığım o boşluktan o sıkıcılıktan kurtulabileceğim en sonunda!

Neyse, dün küçük, minik bir alışveriş yaptım. 


Veet ağda bantları dışında diğerleri ihtiyaç değildi. Ama yeni okul dönemi başlıyor bahanesiyle birkaç cici aldım işte :)

Bu bilekliği Koton'da daha önce görmüştüm, ancak incecik, lastikten bir bilekliğe o kadar para vermek istememiştim. 3 liraya düştüğünü görünce kaptım :)

Bu mavi taşlı deniz çapası şeklindeki küpeleri de hemen mavi kazaklarımla, kot gömleklerimle, saçımı toplayıp laboratuvara gittiğim günler için kafamda kombinledim ve 4 liraya indiğini görünce onları da aldım :)


Ve Maybelline Color Tattoo krem far Permanent Taupe rengi. Almak için ölüp bittiğim rengi en sonunda aldım. Ayrıntılı yazısı ve yaptığım göz makyajı en kısa sürede blogda! Kağan Parfümeri'den 11 lira civarı bir fiyata edindim.

Son olarak Nivea'nın deneme ürünü ağda bantlarının yanında hediye verildi, anneme vereceğim o kullansın, sonra yorumlayacağım. İlerleyen yaşlar için çünkü :)

Sevgiler

❁❁❁


6 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
  2. maybelline aynisi var bende.hatta bu gün makyajimda kullandim.çok pratik.sürünce gri gibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de bugün ilk defa kullandım, çok gzl duruyor :)

      Sil