Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Eylül 2013

Son Alışverişler #9 | Kağan Parfümeri/Sosyete Pazarı

Herkese mutlu pazarlar!

Dün gece Twitter hesabımdan bugün sizlere ojeli, lip balmlı, bol aksesuarlı bir post hazırlayacağımı duyurmuştum. Bakalım blogda aktif olamadığım şu son 1-2 gün içinde neler almışım?



Bursa'nın incisi Kağan Parfümeri'ye uğradım dün. Aklımda bir şey yoktu, öylesine uğradım ve her yerde 9.90 tl olan Pastel'in bu yeni çıkan şirin mi şirin lip balmlarını 7,80 tl'ye görünce hemen aldım tabii. Tam kasaya giderken gözüme çarpan bu mürdüm tonlarındaki mat ojeye de hayır diyemedim, yeni aldığım mürdüm renkli rujumun aynısı ve bildiğiniz gibi bu kış bu renk çok moda. Tırnakların ve dudakların aynı renk olması da bir başka güzellik tabii :)


 Ben narlı olan 40 numarayı seçtim. Bu kış dudaklarda koyu renk moda diye düşündüm ve en koyusu buydu :) Kokusuna bittim, nasıl yenilesi! Yapısı da yumuşacık, hatta biraz sıvıya dönük diyebilirim ama çok az. İçeriğindeki shea yağıyla dudaklarımızı korumayı, onarmayı ve nemlendirmeyi vaad ediyor.


İşte dudağımdaki doğal mı doğal duruşu. Ben çok sevdim, kokusuna, rengine, yapısına bayıldım. İyi ki almışım, hatta almak için geç kalmışım. 5 gramlık bir ürün ve minicik kavanozuyla tam çantaya atmalık, bu kış favorim olacak gibi kendileri. Bana çok gitmez bu, hemen bitiriveririm ben :)


Gelelim aksesuarlara. Bursa'da olanlar ve bilmeyenler için söylüyorum, Çarşamba günü Ataevler'de, Cumartesi günü İhsaniye'de olan pazarlar gibi Cuma günü de Görükle'de var. Çok güzel standlar var ancak nedense bu Cuma çok azdı. Yine de ben harika bir takıcı buldum, daha önce hiç gözüme çarpmamıştı. Bu kolyeyi kaç metre uzaktan gözüme kestirdim :) Altın suyuna batırılmış ve üzerine parfüm sıkmazsanız hiç bir şekilde kararma yapmaz dedi satıcı, kararırsa getir geri alacağım dedi hatta. Korupark'ta aynı ürün 35 liraya satılıyormuş, pazarda ben 10 liraya aldım. Ne kadar doğru bilinmez tabii ama çok güzel ışıldıyor ve kararsa bile uzun süre sonra kararır gibi görünüyor. Çok zarif değil mi sizce de?


Yine aynı satıcıdan bu iki örme bilekliği aldım. Bu tarz renkli örme bileklikler çok moda bildiğiniz gibi. Tanesi 5 tl olan bu harika bilekliklerin daha bir çok rengi ve çeşidi vardı. Ben bayıldım ve Cuma'dan beri kolumdan çıkarmıyorum. Her Cuma alırım artık birer ikişer :)


Bol fotolu, uzunca bir post oldu, umarım keyif almışsınızdır. Herkese iyi pazarlar diliyorum :)



6 yorum:

  1. hepsi cok guzel.ojenin rengi gece gece aklimi celdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evet kesinlikle çok gzl bi renk

      Sil
  2. Şu lip balmına bayıldım en kısa zamanda bende almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de almalısın bebeğim Kağan'dan al ama :)

      Sil