Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Ekim 2013

Blogger Buluşmamızın Sponsorları, Hediyelerimiz ve Teşekkür

Herkese merhaba!

Sponsorların tam listesi elime ulaşır ulaşmaz yayınlıyorum iki gündür beklettiğim yazımı :)


Öncelikle gıda türü sponsorlarımızla başlamak istiyorum. Bu sadece makyaj ve kozmetik blogları arasında değil, genel olarak tüm konularda yazan, tüm Bursalı bloggerlar için düzenlenmiş bir organizasyondu. Bu nedenle sponsorlarımız sadece makyaj, kozmetik vs. üzerine değildi tabii ki... Sinangil bize kocaman bir erzak paketi yollamış, içinde yok yok! Normal un, böreklik un, kek unu, tam buğday unu, pasta kreması, kabartma tozu ve vanilin. Annem bu işe bayıldı, evimizde pasta, börek eksik olmayacak uzunca bir süre :) Teşekkürler Sinangil!


Bir diğer gıda sponsorumuz Dr.Oetker. O da bize marketlerde hep gördüğüm, onlarca çeşit arasından bir türlü seçip alamadığım harika ürünlerinden göndermiş. Keklerin pastaların hiç birini daha önce denememiştim, bir tatlı canavarı olarak çok mutlu oldum :) Pudingi, Ice Tea'yi ayrı bir severim. Hepsini tek tek yapıp fotoğraflayacağım, sizlerle paylaşacağım. Bu cömert paket için teşekkürler Dr.Oetker!


Yine bir diğer sponsorumuz Pınar. Bize bol bol kahvaltılık göndermiş :) En çok kahvaltı hazırlamaya üşenen, bir şey yemeden evden çıkan bana yaradı bu iş :) Krem peyniri, sucuğu kim sevmez ki, tabi sağlıklı ve güvenilir olduğu sürece. Bence Pınar bu konudaki ender markalardan biri ve ürünlerini çok severek tükettiğim bir firma. Üçgen peynirlerden ve Beyaz'lardan erkek arkadaşımın evine de götürdüm, malum, öğrencilik, pek çeşit olmuyor öğrenci evlerinde :) Yeni tatlar denememize olanak sunduğu için teşekkürler Pınar!



Yine diğer gıda sponsorlarımız olan Berrak, Selva ve Melisle Tam Tadında firmalarının göndermiş olduğu ürünleri, benzer erzak tarzı ürünler olduğu için bir arada fotoğraflamak istedim. Selva'nın makarnaları benim gibi yemek yapmaya üşenen öğrenci kişilik için harika bir alternatif oluştururken, irmik tatlısını ne kadar sevdiğimi biliyorlarmış gibi göndermeleri beni çok sevindirdi. Melis'in acı kahvaltılık sosuysa yine tam benlik, zaten kaç gündür kahvaltıda ekmeğime acılı ezme sürüyordum, çok iyi oldu bu :) Berrak ise hastası olduğum salatalık turşusunun yanında bir de turşu şeklinde flash bellek göndermiş, şu tatlılığa bakar mısınız, bayıldım! Her birini afiyetle yiyeceğiz ailece, teşekkürler Berrak, teşekkürler Selva, teşekkürler Melis!


Altıncı Cadde bize çok şık porselen kaplar göndermiş. Sanırım puding, sütlaç gibi tatlıları yiyebileceğimiz ikili bir set. Ben kullanmaya kıyamadım, çeyizime koydum bile :) İleride eşimle baş başa tv karşısında uzanıp tatlı keyfi yapmak istersek sadece ikimize özel kaplarımız olsun diye düşündüm, böyle ikili setlere bayılıyorum! Çok hafif ve şıklar, böyle sade şeyler çok hoşuma gidiyor. Teşekkürler Altıncı Cadde!


Çeyizime sakladığım bir diğer ürünse Dore'nin göndermiş olduğu çoraplar. Dore bize desenli diz altı, file diz altı ve babet çorabı olmak üzere üç ayrı ürün göndermiş, babet çorabına da acilen ihtiyacım vardı zaten :) Diğer ikisini çeyizime saklamayı düşünüyorum, Dore'nin çoraplarından oldukça memnunum. Bu çeşitli ürünler için teşekkürler Dore!



 Apolena'nın ismini çok yerde duydum, okudum ve ürünlerini oldukça beğeniyorum. Bu clutch tarzı çanta bizlere Apolena'nın hediyesi, şunun şıklığına bakar mısınız? Oldukça da kaliteli, içindeki astarı olsun, iç cebi olsun, dış kumaşı olsun... Ben çok beğendim, makyaj çantası yapmaya kıyamam, elime alıp gezdiririm ben onu :) Teşekkürler Apolena!



Çanta demişken, biacayip.com (Mugo)'nun bize göndermiş olduğu bu şirin mi şirin sırt çantasını göstereyim size. İlk başta kare şeklinde cüzdanımsı bir şeye benzese de, fermuarı açınca hokus pokus! Şirin, pratik, hafif bir sırt çantasına dönüşüyor! Çok ilginç buldum ve de çok sevdim, artık pikniktir, gezidir, yatılı misafirliktir, her daim yanımda olacak! Teşekkürler biacayip.com!



İlginç şeylerden bahsediyoruz madem, o halde sırayı bu şirin ötesi küpelere vermek istiyorum. YummyKupe Tasarım'dan hediye gelen bu küpelerin tatlılığına bakar mısınız! Limonlu kek, yeme de yanında yat! Oldukça hafifler,ben çok çok sevdim, severek takacağım. Hiç böyle eğlenceli takılarım yoktur benim, YummyKupe sayesinde artık var :) Teşekkürler YummyKupe Tasarım!



Kozmetik ürünlerine geçmeden önce bir tasarım ürününü daha göstermek istiyorum. Show Tasarım bizlere buzdolabı magneti göndermiş, hem de beyaz, sedefli, ışıl ışıl bi terliğin içinde İstanbul Kız Kulesi manzarasıyla! Arkasında da yine simli bir tül var. Hemen yapıştırdım buzdolabıma, zaten buzdolabının kapakları böyle magnetlerle dolu, pek bir severim bu tarz şeyleri :) Teşekkürler Show Tasarım!


Wuu, neredeyse unutuyordum, makyaj kozmetik ürünlerine gelene kadar daha ne çok ürün varmış! Eee, sponsorlar bu kadar cömert, hediyeler bu kadar çok olunca insanın kafası karışıyor :) 3M firması bizlere Scotch Brite ve Command ürünlerinden oluşan okkalı bir paket hazırlamış. Neredeyse tüm temizlik ihtiyacımızı karşılamış! Scotch Brite ürünlerinin kalitesi zaten tartışılmaz. Command'ı ise ilk kez deneyeceğim sanırım, duvarlara fotoğraflar yapıştırmak için iz bırakmayan yapıştırıcı almayı düşünüyordum ne zamandır, çok iyi geldi :) Teşekkürler 3M!

Ayrıca Cook da bize mutfak ürünleri göndermiş, mutfakta en çok ihtiyacımız olan çöp torbası, streç film, yağlı pişirme kağıdı gibi ürünler her daim elimizin altında olmalı. Bence Cook mutfak ürünleri cidden çok başarılı. Teşekkürler Cook!



Bu gördüğünüz ürünlerse İziwash'tan. İnternette, tv programlarında çokça görüp merak ettiğim renk koruma mendillerinden bolca göndermişler. Erkek arkadaşımın evine de götürdüm, malum erkek öğrenci evi, ne anlarlar renklilerden beyazlardan :) Ayrıca gümüş parlatma bezi de var, bizim gibi altın değil de gümüş ağırlıklı takılar kullanan gençlik için çok çok gerekli bir şey bence :) Ayrıca Keep'in yumuşatıcı mendilleri de oldukça dikkatimi çekti, klasik sıvı yumuşatıcılara alternatif! Teşekkürler İziwash


 Eveeet, ve sonunda kozmetik ürünleri... Pastel'in kofresini, şurada yazdığım büyük buluşmamızda masada dikkatimi çeken ilk şey diye yazmıştım. Pastel bizlere yeni ürünlerinden oluşan çok şık bir set hazırlamış. Kisses lip balmın narlısını yakın zamanda almıştım ve çok memnunum, çileklisi de var artık :) Tester parfümleri kullanıp bitirdim bile :) Kırmızı oje ve tam sonbahara uygun toprak renklerindeki 4'lü far paleti ise beni benden aldı. En kısa zamanda ayrıntılı yazıları gelecek. Teşekkürler Pastel!


Otacı markasını, özellikle şampuanlarını çok merak ediyorum, çünkü biliyorsunuz ki bitkisel ve zararlı bileşenler içermiyor. Otacı bize yeni Argan serisinden bir dolu ürün göndererek bize deneme fırsatı vermiş, nasıl mutlu oldum anlatamam. Tek kullanımlık ürünlerini kullandım bile, sabun ve el kreminiyse düzenli kullanmaya başladım, ayrıntılı yazıları gelecek ama şu kadarını söylemeliyim ki ilk izlenim gayet olumlu :) Teşekkürler Otacı!


Durance de bize şık bir paket göndermiş. Çiçekli böcekli bu güzel paketin içinden gül kokulu deneme boy vücut losyonu, gül kokulu yine tester parfüm ve üçlü doğal mı doğal misafir sabunu seti çıktı. Vücut losyonunu bitirdim bile, tek kelimeyle harika! Ama misafir sabunları da çok şık, onlar da çeyizimde yerini alacak sanırım :) Teşekkürler Durance!


Forte İletişim de bizlere Johnson's Baby yağ göndermiş, çok uzun zaman öncesinden kalma bir yağım vardı zaten ama dibinde az bir miktar kalmasına rağmen kullanmaya çekiniyordum, çünkü alalı çok oldu. Bu ürüne de çok sevindim çünkü Johnson's Baby yağı gerçekten çok kullanan biriyim! Bu tam boy Johnson's Baby yağ için teşekkürler Johnson's Baby!


Ve Tanaçan Kozmetik'in hediyesi. Çok merak ettiğim Chine Glaze oje. Bir ara Tanaçan Kozmetik ile yazışmıştık, deneyip blogumda yazmak istersem bana bu ojelerden göndereceğini söylemişlerdi ama kaldı öyle, bir daha cevap gelmedi. Neyse, bu sayede denemiş oldum. Ayrıntılı yazısı gelecek, ama sedefli rengine bayıldım! Teşekkürler Tanaçan Kozmetik!


Veee toplu halde Dermomarket, Markolay, Bebak ve Mikrogen'in hediyelerini görmektesiniz. Acı badem sütü içerikli makyaj temizleme mendilleri ve çok sevdiğim bacak fondöteni için Bebak'a, Revigen şampuan ve Acnecinamide jel krem için Mikrogen'e, Biotherm güneş kremi için Markolay'a, geri kalan tüm ürünler için Dermomarket'e kocaman teşekkürler! Hepsi ama heppppsi denemek istediğim, süper kaliteli, benim için lüks sayılabilecek ürünler. Revigen stres kaynaklı saç dökülmeleri için şampuan tam da ihtiyacım olan şeydi, umarım işe yarar! Acnecinamide jel kremi de erkek arkadaşıma götüreceğim, bir türlü çare bulamadığımız kistik sivilcelerine bence bu kez son vereceğiz :) Nuxe, Heliocare, Jane Iredale, Murad, Phyto, Lierac, Biotherm hep denemek istediğim markalar ve ürünlerdi. Bebak'ın da acı badem sütü serisini merak eder dururdum, ayrıca bacak fondöteni bu yaz çok beğenildi, almadığıma pişman olmuştum. Yaaaani, tüm hediyelerime tek tek bayıldım, tekrar sonsuz teşekkürler! :)


 Ve son olarak Essence... Ben bu koleksiyonun peşinden ne koştum, başka şehirlerdeki arkadaşlarıma ne Gratis'ler gezdirdim, ne arattırdım! Yok, bir türlü bulamadık. Her defasında kalmamış, bitmiş, yok gibi cevaplar aldık. Ama Essence bize sponsor olmuş ve koca standı göndermiş :) Ben de en çok istediğim bu 4 ürüne kavuştum böylelikle. Ayrıntılı yazıları çok yakında! Teşekkürler Essence!

İşte bitti! Nasıl uzun bir yazı oldu, nasıl bol fotolu :) Umarım sıkılmazsınız ki sıkılacağınızı sanmıyorum, birbirinden güzel hediyelerimizi incelerken :) Unuttuğum bir şey olduğunu zannetmiyorum, varsa lütfen affedin, derhal beni uyarın Bursalı blogger arkadaşlarım :) Eeee, sponsorlarımız bu kadar bol ve cömert olunca doğaldır ama değil mi? :)

> Special Thanks <

Mimarca Lezzetler
Sevimli Tatlar
Büş'ün Pasta Dükkanı
Benzin Kafe FSM/Bursa

Sevgiler!




6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. oo harika güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Ağzım açık bir şekilde tüm fotoğraflara bakakaldım hepsi harikaaa güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de ilk gördüğümde hayret ve şokla bakakaldım :D teşekkür ederimm :)

      Sil