Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Ekim 2013

Bitenler #5

Herkese merhaba!

Uzun zamandır blogumla ilgilenemedim, o kadar çok yazı birikti ki! Okuldaki laboratuvar quizlerim, araştırma ödevlerim, sunumlarım, yaklaşan vizelerim derken uzak kaldım sizlerden. Fırsat bu fırsat, bitenler yazısını araya sıkıştırayım dedim :)


Neler bitirmişim neler! Yine renkli kozmetik yok ama :) Ne bir ruj, ne bir far! Neyse, yorumlamaya başlayayım...
  • Bambino Disk Pamuk: Markette başka yoktu, çok ihtiyacım olduğu için almak zorunda kalmıştım, hiç sevmedim resmen battı gözüme, sert ve rahatsız, İpek'ten şaşmam.

  • İpek Pamuk: Her zaman ailece kullandığımız pamuk :)

  • Rexona Deo Fresh Pudrasız: Kokusunu sevdim, gayet ferah, ama pudrasız olduğundan ter kokusunu %100 maskeleyemiyor diğer tüm pudrasız deodorantlar gibi. Gene de sevdim.

  • Nivea Stress Protect Pudralı: En sevdiğim pudralı deodorant, kokusuna hastayım, ter kokusunu tamamen önleyebiliyor, bir de kıyafetlerimde iz bırakmasa :/

  • Johnson's Baby Papatya Özlü Yağ: Uzun zaman önce almıştım, duştan sonra ıslak bacaklarıma ve kollarıma sürüp etkisini gerçekten gördüm, kokusu da harikaydı, uzunca bir süre severek kullandım ve dibinde az kala ömrünü tükettiğinden çöpe gönderdim, yenisi açıldı :)

  • Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Bu çift fazlı saç spreyi benim aşkım, biriciğim, herşeyim, saçlarım yola geliyor, söz dinliyor, çok kolay taranıyor ve yumuşacık oluyor, mis kokusu da cabası :)

  • Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendilleri: Bunun yazısını ayrı olarak yazmak değil de hemen bitirdiğim için burada yorumlamak istedim, makyajımı silmek için uzun yıllar ıslak mendil kullandım, yeni yeni makyaj temizleyici sütlere geçtim, fakat bu ıslak mendilin kokusu beni fazlasıyla rahatsız etti, hiç sevmedim, ayrıca makyajımı silmek için epey uğraştım çünkü yapısı ıslaktan ziyade biraz yoğun, sanki yüzüme yapışıyor ve ben ovmak için biraz uğraşıyorum. Gözlerimdeki makyajı silerken bu durum çok sağlıksız oldu haliyle, diyeceğim odur ki pek yıldızımız barışmadı, ama yine de bitirdim.

  • Avon Care Dry Skin SOS El Kremi: Pirinç yağı ve nemlendirici kompleks içeriğiyle harika bi el kremi, çok yoğun yapılı, elinize yaymakta zorlansanız da ve ilk baş yağlı bi hisse kapılsanız da derhal emiliyor ve ipeksi pürüzsüzlüğe bırakıyor yerini. Kokusu da muhteşem. Bu bitirdiğim kim bilir kaçıncı. Çok aşığım kendisine, özellikle kışın :) Ama paraben var :(

  • Biodeep Aseton: Benim her zamanki aseton işte, memnunum :D

  • Topicrem Mild Shampoo Lotion: Bu minik deneme boyu şampuan tüm saç tipleri için, bir kez kullanmakla bir şey anlayamayacağım aşikar, ancak kokusu gayet güzel ve köpürmesi yerinde, saçımda bi kurutma, sertlik, hırçınlık görmedim her zamanki saçımdı işte :)

  • Signal White Now Diş Macunu: Çanta boy diş macunu, yine bayağı bi süre yetti, ben öyle beyazlatıyormuş filan pek inanmam pek te işe yaramadı, yine hep aynı, güzel ferahlatıyor ama.
  • Otacı Argan Tester Şampuan ve Saç Kremi: Şampuanın kokusu kötü değil, bitkisel bir koku beklerken normal şampuanlar gibi parfümümsü bi kokusu var, oldukça akışkan ve şeffaf, sarımtrak bir renge sahip, ürün saçıma ya yetmedi ya da köpürmedi, zaten sls içermeyen bu tür bitkisel şampuanlar pek köpürmez. Yine de saçım arınmış görünüyordu ve güzel kokusu saatlerce kaldı, saç kremi de beyaz ve gayet güzel bir kokuya sahip, uygulama sonrası durularken o klasik kaygan, pürüzsüz hissi sağlasa da tarama sırasında biraz zorlandım. Ancak kuruttuktan sonra gayet yumuşak ve söz dinler haldeydi saçlarım, sürekli kullanımla daha iyi sonuç alınabilir.

  • Pastel Tester Parfümler: Sun Queen (şeker pembe olan) oldukça şekerli ve yoğun bir kokuya sahip, üst notalarda çarkıfelek meyvesi, ahududu ve ananas, ortalarda yasemin, mango ve şeftali ve alt notalarda misk kokuları. Rock Chick (açık pembe olan) benim en sevdiğim, ne hafif ne ağır, üst notalarda sümbül ve limon, ortalarda müge, frenk üzümü, elma, biber ve gül, alt notalarda ise sedir ağacı ve yosun ile odunsu bi kokuya sahip. Super Star (mor olan) oldukça ağır ve oryantal, üst notalarda mandalin, portakal, hindistan cevizi ve elma, ortalarda yasemin, zambak, gül ve sedir ağacı, alt notalarda ise vanilya ve misk ile birleşiyor.

  • Avon Windscape Edt: Minik tester parfümün bileşimini bilmesem de ne ağır ne de hafif, odunsu ve fresh bi kokuya sahip.

  • Naturway Sarımsaklı Tester Şampuan: Sarımsak kokusu yok ancak bitkisel bi kokuya sahip, bolca köpürdü, saçlarımın arındığını hissettim. Yıkama sonrasında saçlarım normalden fazla döküldü, ancak saç dökülmelerine karşı güçlendirici olan tüm şampuanlarda olduğu gibi önce zayıf köklerden kurtulup yerine sağlıklı saç gelmesi amaçlandığından bunun normal olduğunu düşünüyorum. 

  • Naturway Papatyalı Tester Şampuan: Gayet güzel bi kokuya sahip, sarımsaklı şampuanda gördüğüm belirtilerle benzer belirtiler yarattı saçımda. Dediğim gibi bi kullanımla bir şey anlaşılamaz, düzenli kullanmak gerekir.

  • Durance Ancian Rosa Güllü Vücut Losyonu: Kıvamı çok yoğun değil, kolay sürülüyor ve şuncacık şey tüm vücuduma yetti de arttı bile. Buram buram gül kokuyor ve nemlendirmesi çok iyi. Yapış yapış bir his bırakmıyor, aksine yumuşacık, kadife gibi, dokunulası bir his yaratıyor. Etkisi de uzun sürüyor. Bayıldım!


Çok uzun oldu, umarım sıkılmazsınız :)
Sevgiler!




4 yorum:

  1. ooo pek çok sampuan deneyimleri yashamissin:)darisi renkli kozmetiklerin bashina.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ama tester şampuanları deneyip yorumlayayım derken saçlarımın düzeni bozuldu :( amin inşallah ruj far bitirdiğim günleri de görürüm :)

      Sil
  2. Renkli kozmetik bitirmek çok zor zaten bitmiyor:(ama sen yine de çok şey bitirmişsin ne güzel:) vizelerinde başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle daha hiç ruj bitirdiğimi hatırlamıyorum :/ teşekkür ederimm :)

      Sil