Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Ekim 2013

Bayram İndirimi Alışverişi | Watsons/Kağan Parfümeri

Herkese merhaba!

Öncelikle tüm İslam aleminin mübarek Kurban Bayramı'nı kutlar, herkese ailesiyle, sevdikleriyle nice güzel bayramlar dilerim :)

Dün, yani bayramın ilk günü babaannemlerde olduğumuz için orada post yazamadım. O yüzden geç gelen bayram kutlamasının ardından yine yazmakta geç kaldığım Watsons alışverişimi göstermek istiyorum. Büyük bayram indirimi başladığı gün tüm blogger arkadaşlarım koşup alışverişlerini yaptılar, yazılarını yazdılar ancak ben indirimden cumartesi günü faydalanabildim. Zaten ihtiyacım olmayan tek bir şey bile almadım, çok zor oldu evet ama bu kez kendimi frenledim :)


Down Under'da pek bir indirim yoktu, her zamanki fiyattan aldım yine onu, Maybelline'in rimelini indirimli alabildim sadece. Disk pamukla roll-on'u da Kağan Parfümeri'den aldım, Watsons'ta pamuk mamuk yoktu doğru düzgün, talan edilmişti her yer! Yani aslında öyle pek indirimden yararlandım denilemez... Ama ne yapayım, yaz sonuna doğru okul açılırken çok fazla harcama yapmıştım, biraz tasarruflu olmam gerekiyordu malesef.

Bu arada Maybelline'in bu One by One isimli tombul rimeline aşığım, özellikle ilk açıldığı zaman gerçekten olağanüstü etkisi var kirpiklerime, şu an yeni olduğu için kirpiklerim neredeyse kaşımın üstüne çıkacak, o derece!

 Hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder