Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Ekim 2013

Mim | Blogger Buluşmaları

Bu serin, kapalı, kasvetli sonbahar gününden herkese merhaba!

Böyle havaları çoğu kişi sevmez ama nedense ben pek bir severim! En çok ta battaniyeme sarınıp, kahvemi yudumlarken bir yandan da yabancı dizilerimi izlemeye bayılırım :)

Neyse, asıl konumuz Kelebek Etkisi blogunun sahibesi beni Blogger Buluşmaları konusunda mimlemiş. Ona buradan çok teşekkürlerimi sunuyorum ve cevaplamaya başlıyorum :)

  • Blogunuzun Adı?
Makyajın Kimyası
  • Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtini söyler misiniz?
Bursa'da, Nilüfer ilçesinin Görükle semtinde yaşıyorum :)
  • Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Evetttt! Daha Pazar günü Bursalı blogger arkadaşlarımla çok güzel bir görüşme yaptık ve kaç gündür blogumda da anlata anlata bitiremedim zaten :)
  • Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydiniz?
Tabii ki de, zaten blogumu açtığımdan beri gerçekleşen son 2 buluşmaya katıldım ve ilerleyen zamanlarda da hiç birini kaçırmayacağıma eminim :)
  • Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?
Bence bir blogger etkinliği bizim en son gerçekleştirdiğimiz şu etkinlik gibi olmalı :) Her konuda yazan tüm bloggerların katıldığı, kalabalık, sıcak, herkesin her konuda muhabbet edebildiği, ilgisi olmayan konularda bile ilgiyle sohbet ettiği ve yeni şeyler öğrendiği buluşmalar olmalı. 
 
Cevaplamaktan büyük keyif aldığım bu mim için Kelebek Etkisi bloga tekrar teşekkürler! Bu mimi yapmayan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum!

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder