Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

6 Ekim 2013

Son Alışverişler #12 | Avon

Herkese merhaba! 

Avon'dan çok küçük minik bir alışveriş yaptım, iki göz kalemi aldım ve yanında tester ruj verdi bizim Avoncu abla :) Ama göz kalemlerini görmelisiniz, şahaneler!


Göz kalemlerimiz Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner.

Yeşil simli olan Emerald Glow, gri-mavi gibi olansa Smokey Diamond.


 Yapıları nasıl yumuşacık anlatamam. Sürümü çok kolay, yağ gibi kayıp gidiyor sanki... Bu gördükleriniz tek kat çizilmiş çizgi, öyle üstünde birkaç defa geçmedim, karalamadım yani. Pigmentasyonu süper, gerçi daha gözüme sürüp te denemedim ama elime sürdüğümde harika sonuç verdi. Şu metalik duruşuna, nasıl ışıldadıklarına bakın!


Bu da kalemlerin yanında tester verilen şahane ruj, hangi seriye ait bilmiyorum ama ismi Beyond Pink. Öyle ışıltı, sim, sedef yok içinde, bu gördüğünüz tamamen lambanın yansıması, o kadar nemlendiricili, yumuşak bir yapıdaki... O da aynı şekilde kayıp gitti sanki bileğimde. Rengi de şahane, ama bu mevsimlik değil, tam bahar-yaz rengi. Bunun hangi seri olduğunu katalogdan incelemem, diğer renklerine göz atmam lazım :)

Tam emin olmamakla birlikte kalemlerin katalog fiyatı 14 tl civarı, indirimli fiyatı da 7 küsur lira sanırım, ancak bizim Avoncu abla yine bize tanesini 5'er liradan vererek bizi mest etti. En kısa sürede bu kalemlerle yaptığım göz makyajını sizlerle paylaşacağım. Bence kesinlikle şans vermelisiniz!

Sevgiler
 



14 yorum:

  1. Bu kalemlere bayılıyorum ben :) rujun renhide çok tatlıymış . Güzel günlerde sür sürüştür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de çok sevdim kalemleri :) teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. Ayy bu kalemleri cok merak ediyorum herkes cok guzel cok yumusak diyor . Aslinda alasim var ama kalem acma derdine almiyorum. Sendeki iki renk de sahane canim. Hele yesil mukemmel ki ben o yesile bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bu kalemler asansörlü mekanizmaya sahip canım onu yazmayı unutmuşum :D kalem açma derdi yok yani bence kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  3. avonun kalemleri meshurdur.smokey diamond super bir renk.gule gule sur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bence de öyle! teşekkür ederim :)

      Sil
  4. güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu kalemlerin plum renk olanını kullanıyorum, çok aşığım çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de aşık olunmayacak gibi değil :)

      Sil
  6. kalemleri çok beğendim güle güle kullan bloğunu takipteyim bende beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/avon-colortrend-kalem-ruj.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hemen uğruyorum

      Sil
  7. Arkadaslarim bu kaleme hasta :) Hep alicam unutuyorum bence cok uygun fiyata almissin super :) Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle memnun olmayan birini henüz görmedim :D bence bidahakine sakın kaçırma! teşekkür ederim :)

      Sil