Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Ekim 2013

NOTD #7 | İlk China Glaze Deneyimim

Herkese merhaba!

Bugün, şu anki havalara pek uymasa da, oldukça açık renk, hatta tırnak rengine çok yakın belli belirsiz bir renk olan yeni ve ilk China Glaze ojemi sürdüm. Bildiğiniz gibi bu oje bize blogger buluşma organizasyonumuzda sponsorlarımızdan biri olan Tanaçan Kozmetik tarafında gönderilmişti. Çok merak ediyordum ve deneme fırsatı yakaladığım için çok memnunum. Tanaçan Kozmetik'e tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim.


Gördüğünüz üzere oje bol sedefli, incecik pırıltılara sahip ki ben bayılırım. Malesef altında etiketi yoktu, numarasına veya ismine dair hiç bir şey yoktu :/

Sürümü çok rahat, oldukça akışkan yapıda. Bu görüntüye 2 katta ulaştım, ancak tek katta da pek farklı değildi. Yine de 2 katta biraz daha yoğun görünüyordu ve bu benim hoşuma gidiyor.


 Fırça izi, çizgilenme, yol yol olma gibi sorunların hiç birisi yok, bu da China Glaze ojelerinin tartışılmaz kalitesinin bir kanıtı... Ayrıca 2 kat sürmeme rağmen oldukça hızlı kurudu, 2 gündür tırnaklarımda ve herhangi bir bozulma, uçlarda soyulma gibi problemlerle karşılaşmadım.


Bu şekilde tek başına kullanılabileceği gibi, French manikürü için de çok güzel bir alternatif olabilir. Çok doğal bir duruşu var, nasıl desem, prenses ojesi, gelin ojesi gibi :) Ben rengini, yapısını, hızlı kurumasını, kalıcılığını, kısaca herşeyini çok beğendim, tam not aldı benden! Başka renklerini denemek için sabırsızlanıyorum!

Beğendiniz mi?

Sevgiler...



2 yorum:

  1. Çokkk güzel en sevdiğim renk tonu sana da yakısmıs canım :)

    YanıtlaSil