Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Ekim 2013

NOTD #8 | Essence Me & My Ice Cream Nail Polish Always In My Mint

Merhabalar!

Havalar birdenbire nasıl soğudu, nasıl buz kesti! Yarım kollu bluzlarımızı giyemeden direkt kazaklara geçtik. Uludağ'a yılın ilk karı düştü bile! Bu yıl yine arkadaşlarımla günübirlik kayak keyfi yapmak için sabırsızlanıyorum :) Eğer ki imkanınız varsa, günübirlik te olsa sakın bu deneyimi kaçırmayın, biz okulun düzenlediği turlarla oldukça uygun bir fiyata gidiyoruz :) 

Bugün sürdüğüm ojeye sonbahar rengi denemez, ama en az havalar kadar soğuk bir ton. Buz mavisinin biraz yeşile dönük hali diye ifade etmek istiyorum, tırnaklarım buz gibi görünüyor! Ve işte başrol oyuncumuz; Essence Me & My Ice Cream koleksiyonundan 02 numaralı Always In My Mint isimli oje!


Ojemiz hafif sedefli, ama o kadar ince ki o sedefler belli belirsiz, tırnakta çok belli etmiyor kendini, ancak çok dikkatli bakarsanız ya da yoğun ışık altındaysanız fark edebilirsiniz. 


Ben yüzük parmağıma caviar topçukları uyguladım, farklı bir manikürle gitmek istedim okula. Bence mavi ve yeşil tonlarından oluşan topçuklar çok güzel uyum sağladı bu ojeyle.


Oje ilk katta pek başarılı değil malesef, fırça izlerini çok fazla belli ediyor ve yol yol oluyor, bu görüntüye iki kalın katta ulaştım. Katlar oldukça kalın olduğu için de biraz zor kurudu, bir yerlere dokundukça zedelendi ojem. Tek olumsuz yanı bu oldu benim için, onun dışında fırçası geniş, kıvamı -her yeni oje gibi- akışkan...


Essence'in bu serisinin peşinde çok koşmuştum, özellikle renkli aydınlatıcı toplarının ve bu ojesinin peşinde. Başka şehirlerdeki arkadaşlarımı arayıp Gratis Gratis dolaştırttım hepsini :) Ama bir türlü ulaşamadım, ya yoktu, ya kalmamıştı, vs. Büyük blogger buluşmamızda Essence bize bu koleksiyonunun standını gönderince nasıl sevindirik olduğumu şuradaki yazımda anlatmıştım, tabii en istediğim iki ürünü ve ekstradan bir farla lip balmı kapmıştım! Bu ojenin rengine, bloglarda ilk gördüğüm andan beri aşığım ve yaz kış demeden sık sık süreceğime eminim! Essence'e tekrar teşekkürlerimi iletiyorum...

Beğendiniz mi?

Sevgiler!




6 yorum:

  1. Bu ojenin rengine bayıldım.Çok hoş durmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm, başka bloglarda görüp beğenmiştim o yüzden ısrarla bu rengi istedim :)

      Sil
  2. Rengine bayıldım ve bu kadar açık bir rengin bu kadar kusursuz durması senin mi ojenin mi marifeti bilmiyorum ama şahane görünüyor eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim güzel düşüncelerin için beğenmene sevindim, ben de bayıla bayıla sürüyorum valla :)

      Sil