Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

13 Ekim 2013

NOTD #9 | Flormar Neon Colors N015

Herkese bu güzel pazar akşamından selamlar!

Biz bugün blogger arkadaşlarımla buluştuk :) Yine çok keyifli anlar geçirdik, ayrıntılı yazısı gelecek. Ama önce size tırnaklarımdaki rengi göstermek istiyorum.


Rengimiz Flormar'ın bir zamanlar çıkardığı Neon Colors serisinden N015. Hakikaten hala var mı bu seri? Çünkü ojem yaklaşık iki yıllık, uzun zamandır sürmüyordum, bitmiş zaten dibinde az bir şey kalmış o da kurumuş, asetonla yeniden çözerek kullandım.


Bu görüntüye 2 katta ulaştım, ama yine de tam anlamıyla opak olmadığını görebilirsiniz. Ama ojenin bozulmasıyla ilgisi yok, yeniyken de öyleydi, 3 kat sürüp ancak ulaşıyordum tam opak görüntüye. Asetonla çözdüğümde yine sanki yeniymiş gibi çok rahat sürdüm ojemi.


Üniversitenin ilk yılında almıştım, çok sık sürerdim, birden eski günler geldi aklıma, duygulandım :) Nostalji yapayım biraz dedim, ojemi atmadan son kez süreyim, dibinde kalan az bir miktar ojeyi ziyan etmeyeyim dedim, hem de hazır yaz sıcakları devam ederken son kez canlandırayım tırnaklarımı. Ben çok beğenerek almıştım bu rengi, hala da beğeniyorum ve oldukça da dikkat çekiyor! Öyle serinin ismi gibi pek neon değil aslında rengin kendisi ama yine de canlı bir mavi. 

Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler!




2 yorum:

  1. Eşyalar eski anıları canlandırdığı zaman bende çok duygulanırım birden eskiye dönerim ister oje olsun yine de duygulandırır:):) bende kışa geçtiğim zaman direk koyu renklere geçiş yaparım ama mavi oje her zaman severim sende de çok güzel durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oje de olsa insan hatırlıyor :D teşekkür ederim :)

      Sil