Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Ekim 2013

NOTD #10 | Flormar Matte M10

Herkese merhaba!

Her yıl Kurban Bayramı'nda olduğu gibi bu bayram da yine ilk günden sonra yağmurlar başladı. Hatta bugün resmen sel oldu aktı Bursa'da yağmur. Babaannemin bir deyişi var, Kurban Bayramı'nda mutlaka her zaman yağmur yağarmış, ilk gün kesilen kurbanların kanları temizlenirmiş böylece. İnanmayabilirsiniz, ama dikkat ediyorum da istisnasız her yıl yağıyor :)

Neyse, akraba ziyaretleri bitti, bugün evimde sakin bir gün geçiriyorum, yabancı dizilerimi izliyorum filan. Size tırnaklarımdaki çok güzel bi renkten bahsetmek istiyorum.


Bu ojeyi alalı çok uzun zaman olmadı, daha yeni sayılır. Biliyorsunuz ki bu sonbahar - kış sezonunda bu tondaki renkler çok moda; morlar, mürdümler, bordolar... Görür görmez dikkatimi çeken bu rengi hemen alışveriş sepetime eklemiştim.

Mat ojelerin çabuk kuruma özelliğini çok seviyorum. Belki fark etmişsinizdir, klasik ojelerden daha hızlı kuruyorlar. Bu görüntüye iki katta ulaştım, tek katta bu kadar opaklık sağlayamıyor bir çok oje gibi. İki kat sürsem de yine de gayet hızlı kurudu. 

Rengi de yapısı da çok güzel, ancak mat ojelerin ortak sorunu olan uçlarından parlamaya başlama durumu bunda da var. Birkaç saatten sonra sanki yağlanmış gibi tırnaklarımın uç kısımları parlamaya başlıyor ve oje matlığını kaybediyor. Bunun dışında renk mükemmel,aynı renk ruj, aynı renk snood, siyah deri ceket, gri jean ve siyah sneakerslar ile kombinimi yarattım bile! Siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler!




12 yorum:

  1. Bu kombini yarın mı görücez yoksam :) ojenin rengine bayıldım bu arada güle güle kullan bebeğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bebeğim istediğin zmn gelip sürebilirsin :) kombini en yakın zamanda görüceksiniz :D

      Sil
  2. Golden rose un mat ojeleri ellerimi yikadikca parlamaya basliyor bunda oyle bir sorun varmi? Rengine bayildm:) bloguma da beklerim heryerdenherseydenn.blogspot.com:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bunda da biraz var sanki öyle bi problem özellikle yüzüme filan dokundukça yağlanıyormuş gibi hemen parlamaya başlıyor! hemen uğruyorum :)

      Sil
  3. Babam bir ara Suudi Arabistan'da çalışmıştı. O anlatıyor, kurban bayramında orada bile mutlaka yağmur yağarmış. Allah'ın hikmeti! Ojenin rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Allah'ın hikmeti bence de ben çok inanırım öyle şeylere :) teşekkürler ben de çok severek sürüyorum :)

      Sil
  4. Ojenın rengı cok guzel canım sanada cok yakısmıs ama ben mat ojelere pek ısınamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm aa neden ki acaba ben ilk gördüğüm andan beri bayılıyorum mat ojelere :)

      Sil
  5. ojenin rengine bayıldımmm :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek aldım! uğrarım :)

      Sil
  6. renk muhteşem bu senenin moda renklerinden.. güzel blog banada beklerim. www.gecekiyafeti.com.Ayrıca bumerang ödülleri en uzman blog kategorisinde adayım bloğumu beğendiysen desteklemek istersen aşağıdaki linkten ücretsiz oy verebilirsin. Destek olursan çok sevinirim. http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/43355.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle görür görmez ben de bu yıl moda diye kaptım :D teşekkür ederim beğenmene sevindim, tabiki de destek olurum, bol şans :)

      Sil