Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Ekim 2013

NOTD #11 | Pastel No:13

Herkese iyi akşamlar!

Şu an oldukça yoğun bir şekilde pazar akşamı sendromu yaşamaktayım! 9 günlük tatil bitti, yarın okul var! 

Ben de blog yazayım da biraz keyfim yerine gelsin dedim :) Bugünkü tırnaklarımı bakalım beğenecek misiniz?


Rengimizin Pastel'in 13 numaralı klasik ojesi.

Bunlar da dışarda gün ışığında çekilmiş fotoğraflar.


Bu opaklığa 2 katta ulaştım, tek katta opaklık sağlayamıyor malesef. Sürümü diğer Pastel ojeler gibi, kuruma hızı orta karar. Ama renk on numara!

Jean pantolonum ve gümleğimle harika bi uyum yakaladı bence :) Benim en favori kış renklerimden. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler!




6 yorum:

  1. bu da harikaymish.bakarim.yalniz benim kish rengim pastel 11.ölüp bitiyorum ben o ojeye.kotla,deriyle muhtesem.senin jeane de fistik gibi durmush:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm merak ettim ben de bakayım nasıl bi renkmiş pastel 11. beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Nefis! Güzel haklı; kot ve deriyle muhteşem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de tam kot rengi, ben de bayılarak sürüyorum :)

      Sil
  3. sayende ben de bu renkle tanıştım.çok yakışmış:) tırnak yapın çok hoş.bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten harika bi renk, teşekkür ederim bu arada :) hemen uğruyorum :)

      Sil