Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Ekim 2013

Essence Me & My Ice Cream Koleksiyonu

Herkese tatlı günler!

Bursa'da bir kaç gündür süren kara kış soğunun, gri bulutların, karanlık gökyüzünün yerini masmavi, açık, güneşli bir hava alsa da gene de donuyoruz! Güneşe aldanmamak gerek!

Blogger buluşmamızda Essence tarafından gönderilen Me & My Ice Cream standından payıma düşenleri inceleyeceğim bugün. Aslında Alway In My Mint isimli ojesini şuradaki yazımda göstermiştim sizlere geçen gün. Geri kalanlara bakalım o zaman neler varmış, nasıllarmış :)



Sizce de çok şeker görünmüyorlar mı? Tam yemelik :)


Öncelikle aydınlatıcı toplarımızın flaşlı ve flaşsız görünümlerini göstermek istiyorum. Bu toplar çok tatlııı! Lila, pembe, sarı ve yeşilin pastel tonlarından oluşuyorlar, tam dondurma gibi yani! :) Aslında koleksiyonda bundan başka aydınlatıcı top olmasa da yine de bir ismi ve numarası var; 01 I-cy U. Ürün 14 gramlık bir ürün ve ambalajı avuç içi kadar, resimler sizi yanıltmasın yani :) Çok hafif bir kokusu var, tatlı bir pudra kokusu. Hafiften de tozutma problemi var, fotolarda da fark ediliyor.


 Bunlar da bileğime uyguladığım fotolar. Çok dikkatli bakarsanız görebilirsiniz ancak, varla yok arası toz pembemsi rengi. Bloglarda okumuştum pigmentasyonun çok zayıf olduğunu. Çoğu kişi preslemişti hatta. Ama ben bunlara kıyamam, evet gerçekten de pigmentasyona dair bir şey yok, ama yine de elmacık kemiklerimin üstüne varla yok arası glowy görünüm verebilir diye umut ediyorum. 



Mis kokulu dudak balmımız 02 Icylicious. Görüntüsü zaten insanı cezbetmeye yetiyor! 3,5 gram, standart bir lip balm boyutlarında işte. Kokusu nasıl tatlı, nasıl dondurma gibi! Hiç renk vermiyor, gördüğünüz gibi sadece nemli ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor ve en önemlisi dudakları yumuşacık yapıyor. İlk günden beri diğer lip balmlarımın pabucunu dama attırdı bile :)


 Gelelim tekli farımıza. Yanlış hatırlamıyorsam 4 rengi vardı, ben buz yeşili-pembe olanını aldım. Gördüğünüz gibi terracota yapısı var, ışıl ışıl bakıyordu bana öyle diğerlerinin arasından, göz pınarlarımı ne güzel aydınlatırım bununla diye düşündüm ve kaptım! İyi ki de öyle yapmışım, kaç gündür lacivert simli göz kalemi sürüp göz pınarlarıma da bu ürünü uyguluyorum, sonuç mükemmel! Yine hafif bir tozutma problemi söz konusu ama benim için sorun değil, ben sevdim. Ürün 1,5 gram ama bombe şeklinde, uzunca bir süre gidecek gibi görünüyor. Ojeyle ismi aynı, Always In My Mint.

İşte, benim aylardır peşinde koştuğum, yerde ararken gökten kucağıma düşen Essence cicilerim bunlar. Hepsi de benim bebeklerim!

Essence'e tekrar teşekkür etmek isterim. Bu set beni çok mutlu ediyooor, insan bunları bakıp ta nasıl mutlu olmaz ki :)

Yorumlarınız, sorularınız, düşünceleriniz için ben buradayım efendim, sevgiler!





14 yorum:

  1. O minik şirin toplar o kadar renksiz ki süs niyetine duruyor etajerin üzerinde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimal benimki de öyle olucak, preslemeye kıyamam çünkü :)

      Sil
  2. Aydinlaticinin rengine bayildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten aşırı sevimli, bayılınmayacak gibi değil :)

      Sil
  3. çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan canım bu arada masallah cok hızlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hepimiz güle güle kullanalım :D akşamları yazıp yazıp programlıyorum derslerim yoğunlaşmadan :)

      Sil
  5. Topları preslemeyi planlıyorum ben.
    Ama bir türlü kıyamıyorum.

    Farın da cone head rengini edindim, hem far hem aydınlatıcı olarak çok işimi görüyor.
    Ama bu serinin harikası, Ice Bomb krem allık. Nasıl aşığım anlatamam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kıyamam toplara yaa, süs olarak kalsınlar öyle :) ben de göz pınarlarımdaki duruşunu çok sevdim kendi farımın :) Ice Bomb'ı da çok merak ediyordum ama çok fazla allığım olduğu için almadım :)

      Sil
  6. Tatlım ne kadar hızlısın vallahi :) Güle güle kullan cnm ;) Toplara bende kıyamam... Sadece görünüşü yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her güne bir post yayınlamaya çalışıyorum ama derslerim cok yoğunlaşacak, bu kadar cok yazamayacağım galiba :D teşekkür ederim canım hepimiz güle güle kullanalım :)

      Sil