Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Ekim 2013

Nuxe Nutri-Protecting Lip Care SPF 15

Merhabalar!

Son zamanlarda sürekli ürün incelemelerden gidiyorum, farkındayım, ama blogger buluşmamızda o kadar çok sponsorumuz, o kadar çok hediye ürünümüz vardı ki... Bunlar daha çeyreği bile değil :)

Bugün yine çok merak ettiğim ve Dermomarket sayesinde deneme fırsatı bulduğum bir markadan söz edeceğim.


Dermomarket sağolsun, bize tam boy ürün göndermiş. İyice yakından çektiğim fotoğrafı koydum ki içindeki pırıltıları görebilin. Renksiz, doğal, ışıl ışıl, dudak koruyucu bir ruj sizin anlayacağınız.

 

Bu ürünün 4 rengi var; Efsane Pembe, Karizmatik Kırmızı, Parlak Çikolata ve bendeki rengi Natürel. Ürünün normal satış fiyatı 49 lira civarı. Dermokozmetik bir marka olan Nuxe ne demiş bakalım bu ürün hakkında;

Mango yağı, Ayçiçeği, Shea Butter ve Badem Yağı besleyici doğal özlerinin zengin karışımı ile dudaklarınız derinlemesine beslenir, esneklik ve yumuşaklığını yeniden kazanır. SPF 15 güneş filtreleri ve E Vitamini ikilisi ile dudaklarınızı güneşten ve sert hava şartlarının zararlarından korur. Kurutulmuş Buğday Proteinleri ince çizgileri doldurup dolgunlaştırırken parıltılı tanecikler dudaklarınıza hafif bir renk verir. Kullanımı ile çekici ve enfes dudaklar, zarif bir renk ve doğal parlaklık kazanır. 

Bitkisel içerik: Mango yağı, Ayçiçeği yağı, Badem yağı, Shea yağı, spf15, E vitamini, Doldurucu küreler, Işıltı veren parlak doku.

Gördüğünüz gibi içeriği oldukça temiz. Ancak ürünün kokusu beni oldukça rahatsız ediyor. Yoğun bitkisel bir kokusu var, parfüm ve türevleri yok sanırım, bu da güzel bir şey. Neyse ki dudağıma sürdüğümde bir süre sonra duyulmuyor. Kah tek başına, kah rujlarımın üzerine sürüp sürüştürüyorum, elimden düşürmedim ilk günden beri. Gloss şeklinde, ıslak bir görünümü var ancak kesinlikle yapış yapış değil, rahatsızlık vermiyor.


 Bakınız, oldukça doğal, renksiz, çok dikkatli bakıldığında belli olan mikro simleriyle benim beğendiğim bir ürün oldu kendisi. Koruyuculuğu da iyi diye düşünüyorum, şahsen dudaklarımın çok kuru, çatlak olduğu günlerde sürdüğüm her türlü ruj belli ederken, bu ürün kurtarıcım oldu, sürüp çıkıyorum, hem kuruluk belli olmuyor hem de dudaklarım bakımlı görünüyor. Dudaklara esneklik sağlaması çok hoşuma gitti, kışın kar soğuklarında hemen çatlayan kanayan dudaklarım bayram edecek bu ürün sayesinde :)


 Siz ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi?
Sevgiler


6 yorum:

  1. Cok dogal bir durusu var gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel.iyi nemlendirir zannimca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum soğuk kış günlerinde göreceğiz bakalım ne kadar nemlendirecek :)

      Sil
  3. Çok doğal tam istediğim gibi faydalı bir yazı oldu canım çok teşekkürlerrrrrrrrrrr
    Bu arada bloguma beklerim :) http://tozpembelihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yararlı olabildiyse ne mutlu bana :) hemen uğruyorum!

      Sil