Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

4 Ekim 2013

Pastel ProFashion 4'lü Far No:204

Herkese merhaba!

Bugünkü postumda, Pastel'in bizler için hazırladığı paketten çıkan 4'lü far paletini inceleyeceğim. Öncelikle, paleti elime alır almaz az biraz ağır olduğunu ve ambalajının kalitesini anlayabiliyorum. 


Ürün 204 numaralı palet ve her biri 2,30 gramlık 4 renkten oluşuyor. 


Gün ışığında ve flaş altında çekimlerim. Gördüğünüz gibi renklerin tümü sedefli, çok ince pırıltılar içeriyor. Toprak tonlarından oluşan, tam sonbaharlık, harika bir palet. Renklerini çok sevdiğimi söylemeliyim. Ne smokey eyes yapılır bu paletle :)


Renklerin pigmentasyonu mükemmel, tek fırça darbesiyle tam pigmentasyon elde edebiliyorsunuz (paletin kendi aplikatörüyle elde ettiğim sonuç). En baştaki koyu kahverengi her ne kadar mat gibi görünse de o da çok hafif sedefli bir yapıda. Tozutma sorunu çok çok az, bu da benim hoşuma gitti. 

Şimdilik daha gözümde denemedim, makyaj yapmadım yani bu paletle. Ama kalıcı olacağının sinyallerini verdi kolumda denediğimde bile. Bence gayet başarılı bir ürüne benziyor. En kısa zamanda bu paletle yapacağım göz makyajını FOTD yazısıyla birlikte sizlerle paylaşacağım. Bu güzel ürün ve diğerleri için Pastel'e tekrar çok teşekkürler! Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Sağ en alttaki remk, lise yıllarımda kullandığım tek renkti desem yeridir. Çok hoş renkler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende lisedeyken üstteki iki rengi çok kullanırdım, göz kapağıma bakırımsı olanı kaş altlarıma da açık şampanya rengini sürerdim, bi nostalji yapayım bari bi ara :D ben de çok begendim :)

      Sil
  2. Renkler harıka canım gule gule kullan sanada cok yakısıcak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım ben de çok bayıldım renklerine, teşekkür ederimmm :)

      Sil