Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Kasım 2013

Avon'dan Bir İlk; Mega Effects Mascara

Merhabalar!

Avon yepyeni, bir o kadar da ilginç tasarıma sahip bir rimel çıkardı geçtiğimiz haftalarda, hemen hemen tüm bloglarda ve reklamlarda bolca gördük :) Avon'un internet sitesindeki formu dolduranlara da ücretsiz olarak gönderileceği yönünde bir kampanya vardı. Ben de o haberi duyar duymaz bahsi geçen formu doldurdum ve birkaç hafta sonra kargom elime ulaştı.


Klasik rimellerden çok farklı, dünyada bir ilk.


Bu şekilde üst kapağını çıkarıp görmüş olduğunuz kırmızı saptan tutup çekiyorsunuz. 


Ve bu şekilde, kirpik ve göz kapağı yapısına uyumlu, kirpikleri baştan sona tam olarak kavrayan kıvrımlı fırça çıkıyor içinden. Ayrıca kolay kullanım için kırmızı sapın açısını da ayarlayabiliyorsunuz.

İlk birkaç uygulamada alışkın olmadığım için bütün gözümü boyadım bende birçok blogger arkadaşım gibi :) Bu sebeple bugün makyaj yapılmış gözlerime özene bezene sürdüm ve öyle fotoğrafladım. Öncelikle rimelsiz ve sonrasında rimel uygulanmış hali;


Aradaki fark nasıl? Beğendiniz mi?


Ben gayet iyi buldum performansını. Uzatıyor, tararcasına tek tek ayırıyor, topaklanma yapmıyor. Bu 2 kat uygulanmış hali. Elim de alıştı, yeni favorim olmaya aday. Sevdim :)

Avon'a teşekkürler!

Hoşçakalın!




8 yorum:

  1. Waooww senin kirpiklerinde harika durmus cogu kiside bukdr guzel durmams merak ettm bak smdi bende nasil durcagini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm bence şans verilesi :)

      Sil
  2. Tatlim senin kirpiklerinde hos durmus gercekten :)

    YanıtlaSil
  3. tek tek ayirma çok basharili.gercekten hosh durmush.ben hacim veren mascaralari begenirim.uzunluk sorunum yok.ama bence hacim katan rimellerle gozler daha guzel gozukuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de kafama göre kimi zaman upuzun olsun kimi zaman da hacimli kopkoyu çok kirpiğim varmış gibi yoğun bi göruntu olsun diyenlerdenim :)

      Sil
  4. Çok retro bir tasarımı var ve gerçekten harika görünüyor, ben de hemen bir tane almalıyım bence tarzı tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok farklı, alışılmışın dışında, bikaç uygulamadan sonra elim alıştı ama çok rahat uygulama yapmaya başladım :) bence de hemen edinmelisin :)

      Sil