Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Kasım 2013

Bursa Blogger Buluşması Hediyeleri *Part 2*

Herkese merhabalar!

Geçtiğimiz aylarda gerçekleştirdiğimiz muhteşem organizasyonumuzu hatırlarsınız (tık tık), anlata anlata bitiremediğim! İşte o gün için bize sponsor olup hediye göndermek isteyen, ancak yetiştiremeyen firmaların da hediyeleri elimize ulaştı. Sevgili Neşe (Bir Mutluluk Atölyesi), The Body Shop'un cilt bakım etkinliğinden sonra hediyelerimizi bize teslim etti. Cicilerin ardı arkası kesilmedi anlayacağınız :)


Sponsorlarımız Penti ve Hunca Kozmetik'e bu güzel hediyeleri için teşekkür etmek istiyorum :)

 Birçok çeşit çorabın içinden Neşe "Rastgele veriyorum" dedi ve benim payıma düşen bu iki çoraba da ben bayıldım! Kullandım bile!


Hunca'nın Moments/Weekend isimli bu parfümün de hem şişesine hem de kokusuna bayıldım! Tatlı, ama aynı zamanda ağır olmayan, günlük bir koku, çok kullanışlı :)

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder