Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

24 Kasım 2013

Heliocare Compacto Oil-Free SPF 50

Herkese mutlu akşamlar!

Uzun zamandır yazısını yazmak istediğim, ama bir türlü sırası gelmeyen Heliocare Compacto'nun postunu nihayet yayınlayabiliyorum. Bu minicik, cici ürün biz Bursalı bloggerlara Dermomarket sponsorluğunda gönderilen ürünler arasındaydı (tık tık). Yabancı bloglarda çok sık görüyor ve merak ediyordum, Dermomarket sayesinde deneme şansı yakaladım, bir kez daha teşekkürler!


Heliocare Compacto renkli bir güneş koruyucu aslında. Normalde piyasada 10 gramlık ambalajlarda satılan ürünün 2,5 gramlık deneme boyunu görmektesiniz.


Bendeki rengi en açık renk olan Fair. Buğday tenliler için Light ve esmerler için Brown gibi iki seçeneği daha var.


Yağsız, 50 spf güneş koruma faktörlü oldukça cazip bir ürün.


Kokusu da meyveli sakız gibi, nefissss...


Benim oldukça açık ten rengime tam uyum sağladığını söylemeliyim. Sağdaki resimde dağıtılmış halini görmektesiniz. Ben bazen yüzümdeki tek tük çıkan sivilcelerin, benlerin, güneş lekelerinin üstüne uygulayıp ardından da BB kremimi uyguladım, bazen de tüm yüzüme fondöten olarak uyguladım. Her iki uygulamadan da gayet iyi sonuç aldım. Çok problemli bir cildim yok çok şükür, bu nedenle ufak tefek kusurları kapatmada yeterli buldum.



Bunlar da kapatıcılığını daha iyi görebilesiniz diye bileğimdeki benin üstünde denediğim resimler. Sağdaki fotoda gayet iyi kapatıcılık sağladığını görebilirsiniz :)

Dediğim gibi, Heliocare Compact (ürünün orjinal ismi bu, sanırım bu mini boy olduğu için Compacto demişler :D ) 10 gramlık ambalajda satılıyor, 3 rengi var, yağsız, 50 spf güneş koruma faktörlü, çantaya at-çık bir ürün. Eczanelerde ve online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz, indirimsiz fiyatı 60 lira. Ben çok sevdim, 2,5 gramlık bu minik bile uzunca bir süre gidecek gibi görünüyor. Uygulamadan sonra cilt kadife gibi oluyor ve yağlı bir his bırakmıyor. 

İnternet satışındaki bilgilerse şunlar; UVB - UVA koruyucuları içeren ve bağışıklılık düzenleyici, antioksidan etkili, cildi onarıcı özelliklere sahip doğal bileşenlerden oluşuyor ve güneşin cildi yaşlandırma etkilerinin önlenmesinde maksimum koruma sağlıyor.

Aranızda kullananlar var mı? Yorumlarınızı benimle paylaşınız efenim :)

Herkese iyi geceler :)




13 yorum:

  1. Bi baska arkadashta okumushtum.güzel,ilginç bir ürün.bileginde ne güzel aydinlik durmush.gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,bence de çok güzel bi ürün :)

      Sil
  2. sana nasıl ulasabılırım bıseyler sormak ıstıyorum bana kadinvehayatkh@gmail.com adresınden ulasabılır mısın lutfeeeeeeeeeeeeeeeeen

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , bu ürünü 1 haftadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. T bölgesi yağlı diğer yerler kuru bir cildim oldugu için şimdiye kadar kullandıgım Roche, Avene gibi markalar da çare olmamıştı. Şimdi o kadar memnunumki, cildim yağlanmıyor, parlama olmuyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Üstelik fiyatı da uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hala kullanıyorum bitmedi, bereketli ürünmüş, gerçekten kadife gibi bir his veriyor, memnun kalmana şaşmadım :) Güle güle kullanmaya devam et inşallah :)

      Sil
  4. Bende var. Yeni almama ragmen hayatimin 5 fondoteni icine girer net. Oyle dogal duruyorki sanki hicbirsey surmemis gibi. Bb kremler halt yemis :) herkese tavsiye ederim ama rengi daha acik olsaydi keske :( cok beyazimda ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, gerçekten çok başarılı. Belki yaza biraz bronzlaşırsan uygun olabilir :))

      Sil
  5. Evet,ben de kullanmıştım tam bir sene boyunca :) Oldukça memnun kaldım şimdi tekrar almak istiyorum,benim cilt sorunum çok fazla vardı ama ona rağmen hem güzel kapatıyor hem de güneşten koruyordu(benim kullandığım ürün kapatıcılı güneş kremiydi). Tavsiye ediyorum,gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dibini gördüm artık orjinal boyunu alma niyetindeyim :)

      Sil
  6. merhabalar
    bu ürünü internet üzerinden satın almak istiyorum da araştırırken yazınızı buldum. ancak renk konusunda kararsızım çok beyaz tenliyim en açık rengi uyar mı acaba ? sizin ten renginize tam uyduğunu söylemişsiniz sizin ten renginiz nedir? bir de kuru karma cilde uyarmı bu ürün yağsız olduğu için :/ çok soru sordum kusura bakmayın yanıtlarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çok beyaz tenliyseniz dediğim gibi açık tenlilere uygun olan Fair rengini almalısınız, yazımda da belirttiğim gibi oldukça beyaz tenliyim ve Fair rengi bana tam uydu. Diğerleri zaten buğday tenliler ve koyu tenliler için olan renk seçenekleri. Benim cildim karma/yağlı ve gayet memnundum, ancak kuru cildi daha da kurutur mu malesef bir bilgim yok. Sevgiler...

      Sil
  7. merhaba ben bu ürünü kullanıyorum helicare jel krem colar 50 light tarlediğim zaman akma yapıyor

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bu ürünü internet üzerinden yeni aldım ve kututn içinden bioder küçük denemelik tüp ton eşitleyici cıktı önce bunlar karışım yapılıyor sandım fakat sanırım normalde bu urunun kutusunun ıcınde oyle bı sey yok? birde akne tedavısı gordugum ıcn doktorumun tavsıyesı uzerıne hem bıtkısel olan hemde gunes koruyucu olan bu urunu aldm fakat bunu soyulma onleyıcı bı krem uzerıne sürersem sıkıntı olur mu yoksa dırekt sürersem yüzümde kuruma olduğu ıcın puruzlu bı gorunum olucak ?

    YanıtlaSil