Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Kasım 2013

Son Alışverişler #13 | Watsons/Ikea/Claire's/Avon

Herkese merhaba!

Yazmayalı bu kadar uzun zaman olunca alıp ta hatta eskittiğim şeyleri bile ancak gösterebiliyorum sizlere. Son zamanlarda ufak tefek şeyler aldım, ve de 2 gün önce minik bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Hazır fırsat bulmuşken yazısını yazayım :)


Görmüş olduğunuz şuncacık şeye 50 tl verip çıktım, bayan olmak ne masraflı iş arkadaş! Demirbaşlarım Down Under Natural's Argan Oil serisi sıvı saç kremi ve saç bakım serumu, Palmolive Thermal Spa Massage. Onlar benim için olmazsa olmaz, biri bittiği zaman hayata küsüyorum resmen :) Eyfel açık parfüm K-132 (Givenchy Absolutely) yıllardır çok beğenerek kullandığım oldukça kalıcı bir koku. Bihter parfümü derseniz verirler :) Kuru şampuanın da küçük boyunu aldım deneme amaçlı, her gün saç yıkamaktan bıktım usandım bari 2 günde bir yıkayayım diyerekten kurtarıcı amaçla aldım ama bakalım, göreceğiz.


Ikea'nın meşhur blogger fırçalığından sonunda ben de aldım :) Bu aslında bir vazo, ama yerli yabancı birçok blogger bu vazoyu fırçalarını koymak için kullanıyor, bence çok da güzel oluyor, çok şık bir aksesuar oldu odama. Benim romantik sevgilimin jesti olan gül de ayrı bir hava kattı vazoya :)


Bambu fırçalara bayılan ben Claire's mağazasında bu şirin fırça setine bakıp bakıp duruyordum, en sonunda aldım. 30 tl civarıydı sanırım, Ecotools alacaktım aslında ama göz farı dağıtma fırçası yoktu, sadece göz makyajı için olan fırça setinde vardı oysa ben allık fırçası da olsun istiyordum, bu nedenle bu set tam benlik :)


Telefonuma kılıflar aldım :)


Ve son olarak anneciğimin bana süprizi Avon ev botlarım :) Avon'da görüp hemen sipariş etmiş, nasıl da bilmiş, bayıldımm! Rengi ayrı bir hoş, nasıl yumuş, nasıl sıcak... Resmen ayağımdan çıkmadılar kaç gündür :)


Eşofmanımın paçalarını da sokuyorum içine, evdeki halim işte bu!

Şimdilik hepsi bu, hoşçakalınnn :)





10 yorum:

  1. Hepsi de harika görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle lullan hepsini canım. Ev botların çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım ben de en çok onları sevdim :)

      Sil
  3. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  4. Canim hepsi cok guzeller . Bende sinavlardan dolayi bakamiyorum bloguma pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım aynen şu sınavlar bitmeden bize rahat yok :)

      Sil
  5. Eiffel kilifi çabuk bana gönder:))hepsi hele botlar ve vazo harikaaa.güle gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hahaha beğenmene sevindim :) teşekkür ederimm

      Sil