Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Aralık 2013

2014 Christmas Make-Up #1

Herkese iyi akşamlar!

Bugün oyalana oyalana, özene bezene bir yılbaşı makyajı yaptım sizler için. Bir de baktım ki okula geç kalıyorum! Mecburen yazısını yazamadan evden çıkmak zorunda kaldım. Eh, ikinci öğretim olmak zor zanaat, bu saatte eve geldim de alelacele yazıverdim yazısını :)

Öncelikle yılbaşı makyajını neden bu kadar geç yayınladığıma gelecek olursak; yılbaşı gecesine yaklaşınca arka arkaya birkaç tane sıralayayım istedim... Böylece fikir edinmek isteyenler için daha akılda kalıcı olur sanırım. Yani evet, bundan sonraki iki gün arka arkaya iki makyaj daha var :)

İlk olarak, yılbaşı gecesinin klasiği, vazgeçilmezi olan kırmızı ruj makyajını denedim sizin için.


Hepimizin artık ezbere bildiği bir güzellik kuralı var; dudaklar ön plandaysa gözleri, gözler ön plandaysa dudakları geri plana itmeliyiz. Ben de, evdeki ennn kırmızı rujumla yaptığım bu makyajda göz makyajımı mümkün olduğunca sade, basit tutmaya çalıştım. Beni bilirsiniz, her zaman sadelikten yanayım zaten :)


Nemlendirdiğim cildime öncelikle Essence My Base makyaj bazı, ardından Maybelline Affinitone fondöten (24 Golden Beige) uyguladım fırça ile. Tabii ki fondötenden önce Heliocare Compacto ile ufak kusurları örtmeyi de ihmal etmedim. Gözlerime Avon köpük far bazının üzerine 204 numaralı Pastel ProFashion 4'lü far paletindeki en açık rengi (şampanya rengi gibi) uyguladım, göz kapağımın kıvrım yerine kadar olan bölgeye. Onun üstüne de hafif gölgelemek amacıyla The Balm Nude'tude paletten Sultry (mat kahve) ile hafif dokunuşlar yaptım.


Üst kirpik diplerime yine Nude'tude paletin simsiyah olan Serious rengiyle, açılı fırça kullanarak siyahlık verdim ve ardından Maybelline Color Tattoo Timeless Black ile jel eyeliner uygulaması yaptım. Alt kirpik diplerimde de sadece eyeliner var, göz içimdeyse NYC Kohl beyaz göz kalemi (926 White). Sonrasında göz altı kapatıcımı (Golden Rose Stick Concealer 04) uygulayıp, göz pınarlarımı ve kaş altlarımı Bulgaristan'dan aldığım sim bombası bembeyaz farla aydınlattım (Blanco 01-Pearl).


Burada mat kahve ile yaptığım hafif gölgelendirme daha net görünüyor. Tüm bunlardan sonra kaşlarımı Flormar kaş kalemimle (no:401) doldurdum ve Maybelline One by One rimelimi 2 kat olarak uyguladım.


İşte makyajımın bitmiş hali. Rujumun neden pembemsi göründüğüne bir anlam veremedim, aslında kopkoyu bir kan kırmızısı. Neyse efendim, elmacık kemiklerimin altına The Balm Bahama Mama'yla kontür yaptım ve yüzümü daha ince gösterdim. Allık olarak ise, Hot Mama ve Rimmel Sunshimmer bronzlaştırıcımı karıştırarak hafifçe uyguladım; çünkü dudaklar zaten kıpkırmızı, yanakları da pembeleştirirsek, kızartırsak tüp patlamış gibi bir görüntüye ulaşacağız diye düşünüyorum ben. O nedenle allık ne kadar şeftalimsi, ne kadar doğal olursa, cildimizi o kadar nötrler ve dudaklarımız ön planda olur. Son olarak elmacık kemiklerimin üzerini Essence Me & My Ice Cream koleksiyonundaki Shimmer Pearls ile aydınlattım.


Bunlar da yayında ve yapımda emeği geçenler :)

Kim ne derse desin, ben kırmızı, kıpkırmızı ruja en çok şampanya tonlarındaki sedefli farları yakıştırıyorum, hem göz alıcı, hem sade. 

Yarınki postta ise nude dudaklarla, belirgin göz makyajı olacak. Öbürgün ise, o da süpriz olsun artık :)

Beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum!
Sevgiler!




6 yorum:

  1. Çok beğendim makyajı. "Bunlar da yayında ve yapımda emeği geçenler" e çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) arada espri katmak iyidir :D

      Sil
  2. güzel olmussun tatlim:)göz yapin yeni yila uygun simli,piriltili makyajlari da kaldirir.bence dene.bu arada mayb.rimeli kolay temizleniyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) ben de bayılıyorum simli ışıl ışıl makyajlara, yılbaşında uygun olurdu aslında, simli eyeliner düşündüm ama sonra yine sadelikten yana oldum :) çok kolay olmamakle birllikte çok zor da değil temizlenmesi, orta karar :)

      Sil
  3. Çok sade ve çok hoş gözüküyor en sevdigim tonlar bunlar benimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil