Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Aralık 2013

2014 Christmas Make-up #2

Herkese iyi akşamlar!

Sizlere söz verip te bir takım aksiliklerden dolayı yayınlayamadığım 2. yılbaşı makyajım işte huzurlarınızda! Yılbaşı arefesine yetiştirdim :) 3. makyaj olaraksa yarın gece yani yılbaşı gecesinde yapacak olduğum makyajı paylaşmayı düşünüyorum :)


Nude dudak makyajı yapacağımı söylemiştim. Göz makyajımı koyu tutmak istedim bu yüzden. İşte benim "koyu" anlayışım da bu kadar! Şaka bir yana uzaktan bakıldığında gerçekten oldukça koyu ve dikkat çekici olan göz makyajım, akşam flaşlı çekim yaptığım için sanırım böyle parlak ve aydınlık çıktı.


İşte burda biraz daha belli oluyor. Yeşilin iki tonu, siyah ve şampanya tonları kullandım.


Nemlendirip fondöten sürdükten sonra gözüme yine far bazı ve ardından şampanya tonlarındaki far sürerek işe başladım. Göz pınarından başlayarak sırasıyla şampanya, açık yeşil, koyu yeşil ve siyah olmak üzere dört rengi karıştırdım. Sarı-yeşil simler içeren siyah eyeliner çektim. Alt kirpik diplerime ise siyah jel eyeliner ve üzerine yine yeşil far sürdüm. Ardından stick kapatıcı ve rimelimi uyguladım. Kaş altlarıma aşırı sedefli fıstık yeşili far ve göz pınarlarıma da yine bembeyaz sim bombası bi far kullandım. Kaşlarımı kaş kalemimle doldurdum.


Bu da flaşsız çekim.
  
Makyajımın son hali. Bronzer ile kontür uyguladım ve allık olarak Hot Mama kullandım. Essence aydınlatıcı toplarla elmacık kemiklerimin üzerini aydınlattım.


 Ruj olarak dudak balmının üstüne Essence lipliner 11 In The Nude kullandım ve üzerine Mac'in 1 numaralı işporta parlatıcısından sürdüm. İşteee, yılbaşının vazgeçilmezi yeşil tonlarında bir makyaj daha!


Teçhizatım :)

 Bu da kullandığım yeşil tonlu farlar. Midye şekilli makyaj paleti Bulgaristan'dan.

Nasıl buldunuz? Yorum yazan elleriniz dert görmesin :)

Sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder