Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

31 Aralık 2013

2014 Christmas Make-up #3

Yılın son gününden herkese merhaba!

 Bu aynı zamanda, yılın son postu olacak. Bu gece yılbaşı partisinde yapacak olduğum makyajın hem bir provasını yaptım erkenden, hem de fotoğraflayıp sizlere göstermek istedim.


Ben bu gece tercihimi yılbaşının klasiği kırmızı rujdan yana kullanacağım. Bu yüzden göz makyajımı yine şampanya-siyah tonlarında smokey tarzında yapacağım. Bu göz makyajı, ilk paylaştığım yılbaşı makyajından daha koyu, daha abartılı, daha simli.


 Yeni almış olduğum altın sarısı Pastel Glitter Eyeliner ile, siyah eyeliner'ımın kuyruğuna ve göz pınarlarımdan alt kirpik diplerimin orta kısmına kadar uygulama yaptım.


Göz far bazının üzerine göz pınarlarımdan başlayarak sırası ile şampanya rengi, mat kahverengi, siyah far sürdüm ve karıştırdım. Jel eyeliner ile eyeliner çektim ve altın pırıltılı glitter eyeliner ile yukarıda bahsettiğim şekilde uygulama yaptım. 


İşte bu şekilde.


 Bu da makyajımın bitmiş hali. Her zamanki gibi makyaj bazı, fondöten, pudra, kontür ve allık uygulamalarımı yaptım. Cildimde pudranın bıraktığı toz toz görüntüyü alması için Avene termal su püskürttüm. Göz altlarıma Golden Rose'un stick kapatıcısını uyguladım. Göz makyajımda Bulgaristan'dan almış olduğum midye şeklindeki makyaj paletinden, The Balm Nude'tude paletinden, Pastel Profashion 204 numaralı paletten yararlandım. Kontür Bahama Mama, allık Hot Mama, far bazım Avon, makyaj bazım Essence My Base, fondöten Maybelline Affinitone 24 Golden Beige, pudra Maybelline Affinitone 14 Creamy Beige, eyeliner Maybelline Color Tattoo Timeless Black, ruj Avon tester (ismi yamıyor malesef), rimel Maybelline One by One. 

Unuttuğum, ya da sormak istediğiniz birşey varsa buyrun :)

Yorumlarınızı merak ediyorum :)

Herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, bereketli, sevgi dolu, aşk dolu, başarı dolu, tüm dileklerinizin gerçekleşeceği harika bir yıl diliyorum. 2014 hepimiz için mükemmel bi yıl olsun, üzüntüler, sıkıntılar, hastalıklar, ayrılıklar bizden uzak olsun. 

MUTLU YILLAR!



6 yorum:

  1. Göz makyajın çok güzel olmuş. Yeni yılın kutlu olsun
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, senin de yeni yılın kutlu olsun :)

      Sil
  2. Göz makyajında kullandığın renkler harika! Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Mutlu yıllar dilerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler size de mutlu yıllarr :) :*

    YanıtlaSil