Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

6 Aralık 2013

Bitenler #6

Herkese iyi akşamlar!

 Blogumla ilgilenememe durumum devam ediyor, çünkü malesef sınavlarım, quizlerim, sunumlarım hız kesmeden sürüyor. Bugün yine sınavım vardı, neyse ki önümüzdeki sınav 10 gün sonra. Bu nedenle bu akşam kendime tatil verdim.

Bu süre içinde bitirdiğim ve atmayıp biriktirdiğim bir sürü ürün doldu taştı, bir daha bu kadar çok biriktirmeyeceğim, yazarken hem bana zor geliyor, hem sizleri sıkmak istemiyorum, çok uzun oluyor çünkü.

Neyse, bakalım neler çöpe gitmiş?


Öncelikle görüntü kalitesi için özür diliyorum. Akşam akkor lamba altında çektim, ama telefonda gayet iyi görünüyordu.Neden böyle oldu anlamadım. Ürünler hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak;
  • Fruitkicks Şampuan: Artık ezberlediniz, uzun uzadıya yazmama gerek yok, aşk yaşıyoruz kendisiyle :)

  • Palmolive Thermal Spa Duş Jeli: Bu da aynı şekilde, asla vazgeçmeyeceğim bir ürün.

  • Down Under Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Olmazsa olmazım, saçlarımı ancak o yola getiriyor, verdiği parlaklık ta cabası :)

  • Elseve Extraordinary Oil: Memnun kaldığım bir ürün oldu, yazısı için tık tık.

  • Watsons Dry Shampoo: Sabah yıkadığım saçlarım akşamına yağlanınca çözümü kuru şampuanlarda aradım. Bu soğuk kış günlerinde her gün yıka yıka nereye kadar, saç derimin dengesini de bozuyor. Küçük boy aldım deneme amaçlı, ama o da tam 3 kullanımda bitti! Dozunda püskürürseniz sonuç idare eder, ben biraz fazla sıkıp kafama un dökülmüş gibi bir görüntüye maruz kaldım, aman dikkat. Çok bayılmamakla beraber, fazladan bir gün idare etti beni, eh işte.

  • Nivea Energy Fresh Roll-on: Sırf kokusu için tekrar tekrar alırım, yazısı burada.

  • Oriflame Revelation Mascara Yeşil: Yeşil renkli bu rimeli kuzenim verdi, içinde az bir miktar kalmıştı, birkaç kez kullandım kurudu, fırçası incecik, uzatma hacim verme olayı filan yok, sadece soluk yeşil bir renk. Gereksiz.

  • Loreal Telescopic Mascara: Şimdiye kadar kirpiklerimi en çok uzatan, kaşlarıma değdiren biricik rimelim. İndirimde 30 liraya almıştım, çok ta bereketli tam 7 ay her gün kullandım! Malum öğrencilik, şu anda tekrar alamadım başka bir rimel kullanıyorum :(

  • Max Factor False Lash Effect Mascara: Kuzenim Londra'dan hediye getirmişti, bayağı uzun süre aşkla kullandım, çokça kirpiğim varmış gibi dolgun ve hacimli bir görüntü sağlıyor ve uzatması da yerinde. Bitti, çöpe gitti :)

  • Avon Super Extend Mascara: İşte uygun fiyatlı ve maksimum uzatıcılık sağlayan süper bir rimel daha! Genelde Avon'un rimelleriyle pek aram yok ama bu ürün bence mucize, tek tek ayırıp müthiş bir uzunluk sağlıyor, tek olumsuz yanı çok çabuk kuruyor. Bu bitirdiğim 3 veya 4. rimelim.

  • Maybelline One by One Mascara: Bu da çok memnun olduğum ve Loreal, Max Factor gibi markalara paramın çıkışmadığı zamanlarda edindiğim biricik rimelim. Uzunluk vermesi öyle ahım şahım değil ama o verdiği hacim! Erkek arkadaşım bile şok olmuştu ilk sürdüğümde! Çok seviyorum!

  • Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: İlk başta çok memnun kaldığım bu ürün sonlara doğru kirpiklerimde dökme yaptı. Ama göz kapağıma ve göz çevreme yaptığı bakım mükemmel! Yazısı burada.
 Bitti mi? Haaayıııırrr!


  • İpek  Pamuk: İpek'in pamuğu, İpek'in pamuklu çubuğu... Annecim ve ben başka pamuk kullanmayız :)

  • The Body Shop Tea Tree Yüz Temizleme Jeli: The Body Shop'un cilt bakım etkinliğinde hediye edilmişti küçük bir paket içerisinde. Üç adet vardı ve üç gün arka arkaya kullandım. TBS'un Tea Tree (çay ağacı) serisi yağlı ve lekeli ciltler için, o yüzden bana pek uygun değil. Özellikle kokusu çok keskin ve acımtrak, beni rahatsız etti. Açık yeşil, oldukça sıvı yapılı bir jel. Cildimi arındırdığını hissettim, ancak takdir edersiniz ki üç günlük bir kullanım yorum yapmam için çok yetersiz.

  • Otacı Bitkisel Saç Şekillendirici: Büyük Blogger Buluşmamızda Otacı'nın sponsorluğunda diğer ürünlerle birlikte çıkmıştı poşetten, erkek arkadaşıma verdim, o da kullandı yorumladı paketi bana geri verdi :) Gayet iyi dedi, erkek işte, daha fazla yorum yapmadı :)

  • Murad Essential-C Cleanser: Murad ürünlerini hep merak ederdim, Dermomarket sağolsun bizi bir çok ürünle tanıştırdı sponsorumuz olarak. Bu deneme boy ürün bayağı bir süre gitti, öncelikle içindeki turuncu granülleri ve buram buram portakal kokusuyla çok sevdiğimi söylemeliyim. Oldukça akışkan bir yapıda, çok az bir miktar bile hemen köpürüyor, cildimi çok güzel arındırdı ve gerçekten sağlıklı bir görünüm verdi, bunu fark ettim.

  • Phyto Hydrating Day Cream with 7 Plants: Phyto'nun da saç bakım markası olarak ününü çok duymuştum, bu ürün de kuru saç uçlarına bezelye büyüklüğünde uygulanıyor 7 gün boyunca. Ben düzenli uygulayamadım, unuttum ara ara. Ancak kokusu beni çok rahatsız etti, bitkisel ama ağır bir kokusu var. Ve saç uçlarıma uygulayıp taradıktan sonra tarakta beyaz beyaz ipliksi fiber tarzi yapıların kaldığını gördüm, taramamak gerek, kırık  ve yıpranmış saç uçlarını bu fiberlerle dolduruyor sanırım. Genel olarak güzel gibiydi, ama tam etkilerini göremedim sadece birkaç kez kullanabildiğim için.

  • The Body Shop White Musk Smoky Rose: Yine TBS'un cilt bakım etkinliğinde hediye edilen küçük paketten çıkan deneme boy parfüm. Siyah gül, bergamot ve misk notaları içeriyor, ancak pek bana hitap etmedi. Çok ağır bana göre. Adından da anlaşılacağı gibi (smoky) sanki kül gibi bir kokusu var. Yine de bitirdim, arkadaşlarım arasında çok beğenen de oldu tabii.


İşte şimdi bitti! Soru ve görüşleriniz için ben buradayım, sevgiler :)



8 yorum:

  1. Kuru sampuanın buyuk boyunu kullanmama ragmen bende de hemen bıttı ve her kullandıgımda gıdıp dus almam gerektı hıc memnun kalmadım ve senınde begenmemene sasırmadım:) Darısı yenı gelenlerın basına cok guzel urunler bıtırmıssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki kullanışsız, bereketli bi ürün değil ben de bi daha almayı düşünmüyorum şu anda ama belki başka markalarda daha iyileri olablir :) teşekkür ederim canımm yeniler yolda yine birikmeye başladı :D

      Sil
  2. benim de bitenler az sonra yayinda.one by one maskaranin temizlenmesi nasil canim kolaymi?denerim belki.telescopic kullanmadim kirpiklerim uzun alip kullanirsam Marsa falan yol alip giderler:)) ama one by one bana uyar.hacim severim ben kirpikte.yenilerini guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzell benim de kirpiklerim kısa sayılmaz ama biraz daha uzun olmasını isterdim tabiki, çok şanslısın :) one by one telescopic'ten sonraki favorim, rimel temizlemede hep aynı sorunu yaşıyorum kirpik diplerimde kalıyorlar, çıkarmak için uğraştıkça kirpiklerim dökülüyor. o yüzden temizlenmesi kullanacağın temizleyiciye bağlı bence :)

      Sil
  3. Blogunu cok begendim canım takibe aldım bende bloguma beklerim sevgilerr:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Down Under Argan Oil Sıvı Saç Kremi 'nin kokusu ve saçlarıma verdiği parlaklık çok hoşuma gidiyor ama bendeki sprey mekanizması bozuktu, başka bir spreyli şişeye aktardım öyle kullanıyorum. Max Factor 'un maskarasından çok memnunumm, beğenmene sevindim :)
    Seni de bloguma beklerim :)
    http://beautywiththeobromine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de bayılıyorum, onlarda bu sorun genel olarak var sanırım benim de daha önce aldığım bozuk çıktı.. Max Factor de bi ayrı harika zaten.. tabiki uğrarım, sevgiler :)

      Sil