Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Aralık 2013

Mim | En Sevdiğin

Merhaba!

Masum İnciler blogunun sahibesi sevgili arkadaşım Burcu beni mimlemiş, nasıl mutlu oldum anlatamam, üzülüyordum son zamanlarda kimse beni mimlemiyor diye :) Büyük bir hevesle hemen başlıyorum mim'e.

1 - En sevdiğin renk?
Pembeyle mavi arasında gidip geliyorum, maviyi de en az pembe kadar seviyorum, blogumun tasarımından da belli sanırım :)

2 - En sevdiğin çiçek?
Papatyaaa :)


3 - En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
O kadar çok ki :) Ama şu an aklıma gelen mantarlı tavuk sote diyebilirim, sebze olarak ıspanağı ve ıspanakla yapılan her türlü yemeğe bayılırım, içecekse portakal suyu :)

4 - En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Hımm, bu sorunun cevabı gün be gün değişiyor olsa da, son zamanlarda Gülşen'in Seyre dursun aşk parçasını sevgilimle ikimize uyarladığımdan ayrı bir yeri var. Yabancı olarak ise şu sıralar Ben Cocks'un So Cold şarkısına takmış durumdayım.

5 - En sevdiğin komedyen?
Beyaz, beni gülmekten kırıp geçiriyor :)


6 - En sevdiğin kız/erkek ismi?
Derin ve Doruk. Eğer kısmet olursa ilerde çocuklarıma vermek istediğim isimler :)

7 - En sevdiğin kitap?
Ama bu soru çok zoorr :) Twilight serisinin ayrı bir yeri var diyelim :)


8 - En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
Kıvanç Tatlıtuğ bu kadar genç olmasına rağmen bu kadar mı başarılı olur, her rolün hakkını bu kadar mı iyi verebilir! Yabancı olaraksa Nicolas Cage, adamımmm!


 9 - En sevdiğin yerli/yabancı film?
Henüz izlemediğim o kadar çok yerli film var ki... Ama Romantik Komedi serisi geliyor şu an aklıma. Yabancı olaraksa tam tersine, çok sevdiğim onlarca film var, ona da yine Twilight diyeceğim sanırım :)


10 - En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Yerli dizi olarak Aşk-ı Memnu'nun yerini hiç birisi alamıyor :) Yabancı olaraksa Fringe.


11 - En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
Ben en büyük Bursa aşığıyım :) Yabancı olaraksa California olabilir :)


 12 - En sevdiğin gazete/gazeteci?
Her gün olmasa da elime geçtikçe gazete okurum fakat en sevdiğim diye ayrım yapacak kadar değil. Gazeteci olarak ta hiç köşe yazısı okumam ki ben, haberler, ne olmuş ne bitmiş filan :(

13 - En sevdiğin mevsim/gün/ay? 
Tam yaza girerken havaların yavaş yavaş ısınmaya başladığı, nisan-mayıs ayları. Gün kesinlikle cuma! Mevsimse sonbahar, ne ters insanım ben ya :)


14 - En sevdiğin kıyafet/kıyafet tasarımcısı/takı?
Kot şortlara bayılıyorum. Aklıma ilk olarak Dilek Hanif geldi, şık tasarımları var. Takı ise kolye.


 15 - En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
En sevdiğim makyaj malzemesi ruj. Bir kozmetik mağazasında ilk baktığım şey rujdur. Bakım ürünü ise yüz temizleme ürünleri :)


 16 - En sevdiğin çizgi karakter?
Kamikaze Kaitou Jeanne'deki Maron. Jeanne Darc'ın reenkarnasyonuydu, hala sosyal ortamda kullandığım isim Jeanne Darc'tır onun yüzünden :)


17 - En sevdiğin anı?
Şu anki erkek arkadaşım için "Benim ismimi bile bilmiyor" diye üzülürken bilgisayarı açtığım anda Facebook'ta beni eklemiş olduğunu görmek ve o an attığım çığlık hayatımın açık ara en güzel anısı :)

18 - En sevdiğin özelliğin?
Neysem oyum, sevmiyorsam sevmiyorumdur, asla rol yapamam, ruh halim neyse aynen dışarı yansır. Bazen beni zor durumda bıraksa da iyi ki böyleyim.

19 - En sevdiğin his?
Sevildiğim hissi sanırım. Ailem tarafından, kardeşim tarafından, arkadaşlarım tarafından, sevgilim tarafından... Bunu belli ettiklerinde benden mutlusu yok :)

20 - En sevdiğin canlı?
Kedilere aşığımmm :) Ama biraz nankörler gerçekten, ilerde sahip olmak istediğim tek canlı Chow Chow cinsi bir köpecik :)


İşte bu kadar :) 

Bu keyifli mim'inden dolayı Burcu'ya teşekkür ediyor, eğer hala yapmadılarsa 


ve

bloglarının sahibeleri Neslişah ve Buse'yi mimliyorum :) 



2 yorum: