Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Aralık 2013

NOTD #12 | Rimmel Space Dust Dokulu Oje 003 Aurora

Herkese selamlar!

Blogumun bugünkü konuğu Sparkle-icious blogunun sahibesi Pınar'ın blogunda görüp bayıldığım, Watsons'a yolum düşünce de almadan duramadığım Rimmel'in yeni çıkardığı Space Dust ojesi. Hemen sürdüm tabii, uzun zamandır da NOTD yazısı yazmadığımı fark edince bugün blogumda yer vermek istedim.


Öncelikle şunu söylemeliyim ki; ilk kez bir ojeyi taşırmadan, bütün parmaklarımı boyamadan, etrafı mahvetmeden sürüyorum! Aşırı simli, sedefli, pırıltılı olmasına rağmen (ki oje neredeyse simden sedeften oluşuyor!) sürümü çok kolay, hiç asetonla pamukla düzeltme yapma ihtiyacı duymadım. Ve çok sevdiğim diğer bir özelliği de aşırı hızlı kuruması.


İki kat sürdüğümde işte bu görüntüye ulaştım. Tek katta da sonuç güzel, ama beyaz tırnak uçlarım hafiften belli oluyordu, elbette iki kat tam kapatıcılık ve opaklık sağladı ve daha zengin bir görünüme ulaştırdı tırnaklarımı.


Aslında görünümü tabii ki bir Pastel'in Sand ojesi kadar dokulu değil, ama alışılagelmiş simli ojeler gibi de değil. Arada kalmış. Yine de tırnaklarımın üstü pütür pütür, ancak rahatsız edici derecede değil. 


Rengine gelince, aynı şu son fotoğrafta gördüğünüz gibi. Hafif bir pembelik te var, uzaktan bakınca altınımsı ışıltılar, yakından bakınca gümüş rengi pullar da... Ben rengine ve tırnaktaki duruşuna bayıldım! Sürdüğümden beri tırnaklarıma baka baka bir hal oldum :)


Bu da her ne kadar belli olmasa da bordo snood'umla uyumunu göstermek amaçlı çektiğim bir foto. O kadar parlamış ki ojeler :) Neyse efendim, benden bu kadar. Oje Watsons'tan 5 liraya alınmıştır, ilgilenenlere duyurulur, şiddetle tavsiye olunur!

Sevgiler :)




4 yorum:

  1. Bayildim ayaga kalktigim gun gidip alinicaklar arasinda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canımm, çok güzel renkleri var hepsine bi göz at derim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan:)tam yeni yila da yakisir.Pinarda ben de görmüshtüm.gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) kesinlikle, tam yılbaşı rengi :)

      Sil