Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Aralık 2013

NOTD #13 | China Glaze Sunshine Pop

Herkese iyi akşamlar!

Tanaçan Kozmetik'in bana birkaç hafta önce deneyip yorumlamam için göndermiş olduğu China Glaze'in Sunshine Pop isimli ojesini sürme fırsatını henüz bulabildim. 

Renk sarı ile yeşil arasında, yaza mı daha uygun bahara mı karar veremediğim, ama kış rengi olmadığına emin olduğum bir renk.


 Ojeyi ilk gördüğümde renginin bana hiç uymadığını düşündüm, itiraf edeyim. Ama sürünce insanın fikri değişiyor, şahsen tırnaklarımdaki duruşunu sevdim, erkek arkadaşım da oldukça beğendi.


Ancak hiç beğenmediğim bir yanı var bu ojenin, aşırı sıvı yapısı... Bu görüntüye 3 kalın katta ulaştım, yine de dikkatli bakarsanız yol yol fırçanın geçtiği yerler belli oluyor. Çok fazla akışkan, iki katta hala tırnaklarımda tam anlamıyla örtücülük sağlayamadı, üç katta bile çok zor sağladı...


Bunun dışında, oldukça hızlı kuruyor, işte bunu sevdim! Kat kat sürmeme rağmen kuruma hızı gayet iyiydi. Belki birkaç kere kapak açılıp kapanınca o aşırı akışkan yapısı da biraz katılaşır diye ümit ediyorum. İşte o zaman tadından yenmez!


Bunun dışında söyleyebileceğim pek bir şey yok. China Glaze ojelerin kalitesi, renk skalasının genişliği, dünyaca ünlü kişilerin vazgeçilmezi olduğu herkesçe biliniyor. Yukarıdaki kart ve tükenmez kalem de ojenin yanında gelenler arasındaydı, buradan Tanaçan Kozmetik'e ve Ekin ÖGE'ye tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

NOT: Ürün bana 3'lü oje kutusunun içinde geldi, diğer iki kısım boştu ve karton kutu yırtılmış, hırpalanmıştı. Buna pek anlam veremesem de, yine de sizinle paylaşmak istedim, belki bir fikri, bilgisi olan vardır bu konuda.

Sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder