Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Aralık 2013

Sevdiklerime Yeni Yıl Hediyelerim

Tekrar merhaba!

Sizinle paylaşmak istediğim bir diğer konuysa sevdiklerim için hazırladığım yeni yıl hediyeleri. Biz, 4 kişilik bir arkadaş grubuyuz, arkadaştan öte kardeş gibiyiz, 17 yıldır her an her saniye beraberiz. Her yılbaşında birbirimize çam sakızı çoban armağanı sembolik birşeyler alırız. Aynı zamanda erkek arkadaşımla da hiç bir özel günü kaçırmayız, yılbaşı dahil :) O yüzden ben, 3 kankime ve erkek arkadaşıma hazırladığım hediyeleri göstermek istiyorum :)


Dedim ya, çam sakızı çoban armağanı... Ben de ufak ufak birkaç parça birşey alıp şirin bir paket yapmak istedim onlar için bu yıl. Kış temalı, kar taneli çorap arıyordum ki bu noel babalı, upuzun çoraplara bayıldım, hemen birer tane aldım. Başka ne koyabilirim yanına diye düşünürken, aklıma Watsons'taki bu şirin mi şirin, mini duş jelleri geldi, hem de şansıma üçlü satılıyordu, onları da aldım. Ama yetmez dedim ve yine Watsons'ta karşıma çıkan, bu mis gibi vanilya kokan, yenilesi dudak balmlarından da attım sepete. O da ne şanstır ki üçlü :)


 İşte bunlar da kırmızı jelatin kağıdıyla hazırladığım paketler. Bir tanesini erkenden vermiştim, o yüzden geri kalan iki tanesini fotoğraflayabildim :) Nazar boncuklarıyla ve "Happy New Year" yazılı notlarla süslemeyi de ihmal etmedim :)

Erkek arkadaşıma da U.S. Polo'dan lacivert, sade bir kaşkol aldım. Zaten kaşkol almayı düşünüyordum ve vitrindeki koca koca indirim yazılarını görünce bir şansımı deneyeyim dedim. Gerçekten de tam kafamdaki kaşkolun birebir aynısını, %50'den daha da fazla bir indirimle aldım! Onu fotoğraf çekemeden sahibine verdim, ancak internette resmini buldum :)

O da çok beğendi, hemen taktı boynuna, lacivert montuna da pek bir uydu :) 

İşte, benim bu yıl ki nacizane hediyelerim bu şekilde. Annene, babana, kardeşine yok mu diyeceksiniz, bizde hiç öyle yılbaşında hediye alma huyu yoktur, doğumgünlerinde bile "Neden aldın, masraf yaptın..." gibi isyanlar duyulur :) O yüzden biz de kızlarla birbirimize alıyoruz, sevgilimle alıyoruz, mutlu oluyoruz :)

Benim de birbirinden harika hediyelerim gelmeye başladı, ama yarısı yolda, yılbaşı gecesinden sonra hepsini bir arada paylaşmak istiyorum :)

Siz sevdiklerinize neler aldınız?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder