Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Aralık 2013

Yılbaşı İndirimi Alışverişi | Watsons

Herkese mutlu pazarlar!

Dün erkek arkadaşımla Bursa Carrefour'daki Watsons'a gittik (evet yanlış anlamadınız, Carrefour'a sadece Watsons'a girmek için gittik :D). Bizim kızlara (benim 17 yıllık kankilerim, kardeşlerim) hediye aldık. Tabii ki o çok tartışılan yılbaşı indiriminden ben de faydalandım ve ihtiyacım olan birkaç ürün aldım.


Öncelikle çift fazlı bir göz makyajı temizleyicisine ihtiyacım vardı. Tercihimi Maybelline'den yana kullanmayı planlıyordum ancak görevli bayan ısrarla Diadermine önerdi. Zaten Diadermine'i de çokça okumuştum bloglarda, genel olarak memnun kalınan bir ürün. %50 indirimdeyken aldım gitti :)

Aynı zamanda doğru düzgün bi cilt bakımı setine ihtiyacım vardı. Yüz temizleme jelimi ikide bir değiştiriyor, hiç birinden memnun kalmadığım gibi cildime de büyük bir kötülük yapıyordum. Bioderma'm bittiğinden beri tonik alamamıştım, tonik kullanmadan evdeki herhangi bir nemlendiriciyle yanaklarımdaki kuruyan, pul pul olan bölgeleri nemlendiriyordum. Takdir edersiniz ki çok yanlış şeyler bu yaptıklarım. Bayana anlattım ve o da yine Diadermine'in Yüksek Tolerans serisini şiddetle tavsiye etti. Hassas bir cildim olduğunu, yüzümdeki yer yer kızarıklık ve tahrişlerden dolayı bir bakışta anladı. Parabensiz, parfümsüz ve silikonsuz, birçok ürüne göre daha masum içerikli olan bu sete de her bir ürün %50 indirimli olarak sahip oldum. Görevli bayan da yaklaşık 6 aydır düzenli kullanıyormuş ve cildi gayet iyi görünüyordu, ben onların yalancısıyım, deneyip göreceğiz :)

Önlerinde ışıl ışıl yatan cici ise Pastel'in 158 numaralı Glitter Eyeliner'ı. Yılbaşı özel makyajım için aldım kendisini. 8 tl civarıydı.


Tokalar ve Flormar'ın bordo ojesini ise küçük bir parfümeriden aldım, onlar Watsons'tan değil. Her birinin yazısı tek tek gelecek :)

Watsons alışverişime toplam 50 lira ödedim. Eyeliner dışında hepsini %50 indirimli aldığımı düşünecek olursak karlı bir alışveriş oldu, ihtiyaçlarımı da karşılamış oldum. Aldığım ürünler hakkında yorumlarınız varsa benimle paylaşınız efenim :)


Sevgiler :)

6 yorum:

  1. hayırlı olsun, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Canım guzel gunlerde kullan aldıklarını :)))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım diadermine ürünleri bende çok köklü sivilcelere neden olmuştu. Umarım sende öyle bir soruna neden olmaz. Yalnız eyeliner müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaamm çok tırstım şimdi valla ya umarım olmazz :( evet eyeliner'ı uzun arayışlar sonucu Watsons'ta buldum :)

      Sil