Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Aralık 2013

Yılbaşı Gecesi Kombinim

Koskoca yılın bitmesine son bir gün kala, yılbaşı gecesine dair herşeyi paylaşmalıyım sizinle. Az önceki yılbaşı makyajından sonra şimdi de yarın geceki kombinimi göstermek istiyorum sizlere.


Kot etek ve siyah salaş bluzla bi kombin yapmıştım ancak, gidecek olduğumuz mekan için biraz fazla spor olduğunu düşündüm. Biz de kızlarla kafa kafaya verdik ve beyaz bir gömlek ile deri tayt fikrini aklıma soktular :) Deri tayt alamazdım, çünkü pek tarzım değil, bir gececik giymek için ona para vermek istemedim, hem de erkek arkadaşım büyük bir çıngar çıkarabilirdi :) Ama bu üzerimdeki yanları deri şeritli tayt pantolonu geçen kış çok severek almıştım LCW'den. Yılbaşı için süper oldu :)  

  

Üzerime beyaz gömlek içinse bugün gezmelere çıktım. Bu tarz şifon gömleklerim var ama hep yazlık, kolsuz filan. Uzun kollu beyaz bir gömlek zaten aklımdaydı, bu vesileyle bugün Koton'dan almış oldum :)


Ayakkabılarım ise 2 yıldır filan benimle sanırım, Bursa Nalbantoğlu'ndan. Takı olaraksa kocaman siyah bir yüzük takmayı düşünüyorum, incecik bir altın kolye ve zarif küpeler. Bu arada erkek arkadaşım da siyah bir kot pantolon ve beyaz spor bir gömlek giyecek. Çok uyumlu bi çift olduk biz :)

Siz ne düşünüyorsunuz kombinim hakkında?

Yorumlarınızı merak ediyorum. Hoşçakalın :)





4 yorum:

  1. Harika! Ben çok beğendim sana da çok yakışmış:) Bende bu aralar yanı deri olan tayt pantolon tarzı birşey arıyorum ama bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Batik'te ve Mango'da o tarz deri detaylı tayt pantolonlara sık sık rastladım bugün, bakmanı öneririm :)

      Sil
  2. Koton şifon gömlek benim de gözdem :)
    Çok yakışmış iyi günlerde giy
    Sevgiler :))
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de çok beğenerek aldım, teşekkür ederimm :) :-*

      Sil