Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Aralık 2013

Yılbaşı Hediyesi Önerileri

Merhabalar!

Eğer aranızda hala benim gibi sevdiklerine hediye almamış olan, hala karar veremeyen, düşünme aşamasında olanlar varsa bu yazım onlar için bir fikir verebilir umarım. Kelin ilacı olsa kendi başına sürer dediğinizi duyar gibiyim, yazıyorum ama hala karar veremiyorum :)


Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; ben gidip alelade alınmış hazır bir hediyeden çok ufak ama şirin ev yapımı, el emeği göz nuru hediyeleri daha çok seviyorum. Tabii ki her zaman bunu yapmanın imkanı yok, bazen zaman kısıtlı olur, bazen ne yapacağını bilemezsin.. Dışarıdan hazır olarak alsam da yanına mutlaka birşeyler keserim, yapıştırırım, notlar yazarım, süsler koyarım, yaparım işte birşeyler :) Bu yılbaşında da erkek arkadaşıma o tarz bir hediye yapmayı düşünmekteyim :)


Bu fikre gördüğüm anda bayılmıştım. Tek yapmamız gereken iki tane düz, beyaz kupa ve porselen kalemi alıp, istediğimiz şekilde kupalarımızı süslemek ve yarım saat boyunca 175 derecede fırınlamak. İşte bu kadar basit! Erkek arkadaşımla ben çay içmeyi çok severiz, ben papatya çayına bayılırım, o ise açık çay içer, ama ince belli çay bardağında değil kupada :) Nasılsa blogumu okumuyor, daha bir kez bile açıp bakmadı "Ben ne anlarım kız işlerinden?" deyip duruyor, gönül rahatlığıyla paylaşabilirim :) Sizce nasıl?


Her ne kadar biraz eskimiş olsa da hala yaptırmadıysanız fotoğrafınızı ahşabın üzerine veya kalp şeklindeki bir puzzle'a bastırabilirsiniz. Ya da sıcak çayınızı kahvenizi koyduğunuz anda resminizin belireceği sihirli bir kupaya. Ben hepsinden istiyorum yaptırmak, daha hiçbirini yaptıramadım, sırasıyla özel günlerde yaptırırım gaari :)


Son zamanlarda En İyi Sevgili Sertifikası, Aşk Senedi, Aşk Plaketi, Yılın Sevgilisi Oscarı gibi yaratıcı hediyeler de çok gündeme geldi. Sıradışı birşeyler istiyorsanız geç kalmadınız, daha 6 gün var, bunlar en fazla 3 günde elinizde :)


Veya her an cebinde taşıyacağı ve her gördüğünde tekrar tekrar sizi hatırlayacağı bir anahtarlık...


İşte ben böyle yaratıcı hediyeler seviyorum. Ama yok bunlara zamanım yok, eskidi bunlar, zaten ben yaptırmıştım, hazır alacağım diyorsanız, babanıza, abinize kardeşinize, eşinize, sevgilinize olabilecek hediyeler;


Kemer-cüzdan setleri, eğer kullanıyorsa eldiven, atkı veya bere, ilgisi, hobisi varsa maket arabalar veya uçaklar, helikopterler, zevkine uygun bir saat veya parfüm, eğer seviyorsa kol düğmesi, kravat, adına özel bir kalem, her ne kadar sigara içmelerini istemesek te Zippo çakmak (test edilip onaylanmıştır, bayılıyorlar!), ve bunun gibi bir çok alternatif bulabilirsiniz :)

Eee, hep erkeklerden bahsettik, annemize, ablamıza, kız kardeşimize, hayatımızı güzelleştiren kankilerimize ne alsak ki :)


Kendim kozmetiğe aşık bir blog yazarı olduğumdan mıdır bilinmez, bir hatun kişiye hediye denince aklıma ilk gelen kozmetiktir arkadaş! Biz bayanlar ne şanslıyız, kozmetikte hediyenin sonu yok, hayatım boyunca alsınlar, gene de bıkmam, bıkmam :)


 Watsons'ta o kadar güzel yılbaşı setleri var ki... Bu gördükleriniz sadece bir kısmı. Onlarca set var, her keseye, her zevke uygun. Birbirinden göz alıcı... Hem çok kullanışlı, herkesin her gün kullandığı ürünler, hem de sunum şekli çok hoş. Bence mükemmel bi hediye alternatifi. Şu en alttaki mini duş jellerinden de 5-10 tane alıp süslü püslü bir hediye paketi yapası geliyor insanın, bu da güzel bir fikir olabilir :)


Hediye alacağınız kişinin yaşına ve zevkine uygun olmak üzere her model bot, çizme bulup, sevdiklerinizin sıcacık ve aynı zamanda şık bir kış geçirmesini sağlayabilirsiniz :)


Fular sevmeyen, takmayan var mı? Bence yoook :) Milyarlarca çeşit ve model fular ve eşarplar arasından seçim yapmanız zor olacak gibi görünüyor :)


Takıyı tokayı hangi bayan sevmez ki? 7'den 70'e tüm bayanlar illa ki kullanıyor. İster gümüş, ister altın, ister bijuteri; kolye, küpe, bileklik veya yüzük, hiç değilse bir saat, şık bir toka veya broş ta olabilir :)


Çantasız bayan düşünülemez, bir bayanın en çok sevineceği hediyelerden biri...

 Vücut losyonuyla, duş jeliyle birlikte şık bir parfüm kofresi,


Veya cici bir iç çamaşırı takımı :)


 Ya da bu yıl ortalığı kasıp kavuran rengarenk, çeşit çeşit snood'lardan biri...


 Kulaklar için şeker mi şeker bir peluş kulaklık ta olabilir. Şahsen ben sevgilimden bekliyorum :)

Biz bayanlar için o kadar fazla hediye seçeneği var ki, bunlar ilk aklıma gelenler... Yazsam dağ olur, sabaha kadar sürer! Eldiven olabilir, atkı olabilir, giyinip kuşanmayı pek bir severiz, her türlü giyim eşyası olabilir, en basitinden telefonuna şirin bir kap veya peluş tüylü müylü kocaman bir anahtarlık olabilir, kitap olabilir, dvd olabilir, olur da olur :)

Ya da en başta dediğim gibi;


Kendi hazırlayacağınız bir hediye sepeti olabilir, bunu erkekler yapsın demeyin, şirin bir kutunun içine koyacağınız bir kupa, birkaç oje bir ruj, en sevdiğinden birkaç çikolata, minik bir peluş oyuncak ve birkaç iyi dilek notu emin olun arkadaşınızı mutluluktan havalara uçuracaktır. Şahsen ben anneme doğum gününde yapmıştım, fular parfüm ve rujdan oluşan süslü bir kutu hazırlayıp içine de notlar yazmıştım :)

Umarım fikir verebilmişimdir, daha farklı ve yararıcı fikirleri olanlar varsa lütfen benimle paylaşsın :)

Herkese şimdiden mutlu yıllar!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder