Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Ocak 2014

2013 Nasıl Geçti?

Yepyeni bir yılın ilk gününden herkese merhaba! 

Umarım yılbaşı geceniz çok güzel geçmiştir... Acısıyla, tatlısıyla koskoca bir yılı daha geride bıraktık. Ben de birçok blogger arkadaşım gibi 2013 yılımın nasıl geçtiğini, neler yaşadığımı neler yaptığımı özetlemek, sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım ben geçen seneyi nasıl geçirmişim :)

Ocak ayımın oldukça sıradan geçtiğini hatırlıyorum. Finaller, bütünlemeler derken ayın sonunu getirmiştik. Bu arada ilk kez özel ders vermeye, harçlığımı çıkarmaya başladım bundan 1 yıl önce. Benim için farklı bir deneyimdi.

Şubat'ta, sömestr tatilinde ilk defa tek başıma şehirdışına çıktım, Sakarya'da okuyan can arkadaşım Şirin'in yanına gidip 4 gün boyunca öğrenci hayatı yaşadım, her saniyesi mükemmeldi. Hem de tam Sevgililer Günü'ne denk geldiği için, biricik aşkım bana süpriz yapıp memleketinden atlayıp Sakarya'ya, yanıma geldi, bir de çiçek aldı bana, mükemmel bir gün geçirdik hep birlikte :)



Mart'ta yine kayda değer bir anım yok, yine okulların açılmasıyla koşuşturmaca, günlük yaşantım... Ama Nisan benim için dönüm noktası oldu bu yıl. Öncelikle blogumu açtım, çok ta iyi yaptım. İyi ki karar vermişim, blog dünyasına girmişim, o kadar güzel insanlar tanıdım, o kadar güzel dostluklar kurdum ki... Çok ta şey öğrendim.

Aynı zamanda Nisan benim ayım, doğduğum ay. Hem sevgilim, hem arkadaşlarım ayrı ayrı süprizler yaptılar bana, çok mutlu ettiler beni...


Arkadaşlarım da bi kafede bana süpriz yapıp pasta kestiler ve beni buzpatenine götürdüler :) Bu arada ailece Çanakkale gezisi yaptık yine Nisan ayında, gururla bir kez daha göğsümüz kabardı.

Mayıs ayında üniversitemizin Bahar Şenlikleri vardı. 3 gün 3 gece kampüste konserler, lunapark, oyunlar, satış yapan standlar arasında mekik dokuduk, arkadaşlarımla, sevgilimle çok çok eğlendik, sınav stresimizi attık...


Haziran ayında ise saçlarımı sarıya boyatarak çok büyük kötülük yaptım saçlarıma, ayrıca can arkadaşım Hülya'nın doğumgünü için ona yine bi kafede süpriz yaptık, oldukça eğlendik :)


Bu yıl ki en güzel anılarımdan biri de, yine Haziran ayında erkek arkadaşımla 2. yıldönümümüz olması ve bana taaa memleketinden gönderdiği bir demet kır çiçeğiyle yaptığı süpriz...


Temmuz ayında Bulgaristan tatilimizi yaptık, kuzenimin kınası ve düğününü geçirdik, muhteşem bir 10 gün geçirdik, bol bol gezdim, yüzdüm, yedim ve alışveriş yaptım :)


Ağustos'ta kankim Şirin'in abisinin nişanı gerçekleşti, hatırlarsanız kombinlerimizi ve makyajlarımızı paylaşmıştım, hatırlamak isterseniz tık tık. Ayrıca sürücü kursuna yazıldım ve yıllardır almak istediğim ehliyetime kavuştum. Ağustos ayının bir diğer güzelliği de, sevdiceğimin doğduğu ay olması...


Eylül ayından hatırladığım en güzel anım ise Bursalı bloggerla olan muazzam etkinliğimiz. Onu resmen günlerce anlata anlata bitirememiştim, tık tık



Ekim'dense aklımda kalan Kurban Bayramı. Biz her bayram kankilerimle buluşup Bursa'nın altını üstüne getiririz, gezmediğimiz yer kalmaz. Bu bayram da yine öyle yaptık, çok eğlendik :)



Kasım ise benim için çok özeldi. Kasım'da aşk başkadır derler ya, gerçekten öyleymiş... Aşkım bana öyle bir süpriz hazırladı ki, hayatım boyunca unutamayacağım...



Ayrıca yakın arkadaşımız Elif'in de nişanı gerçekleşti Kasım ayında.



Ve Aralık... Yılın son ayı başladığından beri sınavlarla, okulla uğraştığımdan, bu ay benim için en özel anı dün geceki yılbaşı partisi diyebilirim... Mükemmeldi, yakın dostlarla, sevgiliyle harika bir şekilde girdim yeni yıla... Çok eğlendik, çok oynadık, kurtlarımızı döktük tabiri caizse. Umarım 2014 yılım, hep dün geceki gibi geçer, yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş ya... 



Ben koca bir yılı işte böyle devirdim... Allah'a şükür kötü anılarım olmadı, ufak tefek sorunlar dışında arkama dönüp baktığımda hep güzel anılar bırakmışım geride... Umarım 2014 hepimiz için çok daha mükemmel bir yıl olur.

MUTLU YILLAR!


2 yorum: