Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Ocak 2014

2014 Wishlist

Merhabalar!

Bu yıl için istek listemi hazırladım. Şöyle bir baktım da, pek bir isteğim yokmuş öyle aman aman, hepsi olabilecek şeyler aslında :)

1. Burberry Güneş Gözlüğü


Bu modele benzer bir güneş gözlüğü istiyorum. Burberry'nin o klasik desenine aşığım!

2. Adidas Saat


Adidas'ın tam olarak bu modelini istiyorum. Geçenlerde birkaç kez indirime girdi Markafoni'de, bu yıl kesinlikle benim olmalı.

3. Real Techniques Fırça Seti


Tüm dünyadaki güzellik bloggerlarının tek gözdesi olan, öve öve bitirilemeyen bu fırçalardan birine bile sahip değilim henüz. Yurtdışı alışverişine şimdiye dek sıcak bakmadığım için sahip olamadım, ama artık Kozmela var :)

4. Kocaman Oyuncak Ayıcık


Öhöm öhöm, eee ben şeyy, şunun gibi 2 metre boyutlarında, benden büyük bir oyuncak ayı istiyorum :D Buradan birilerine duyurulur :)

5. Too Faced 


Too Faced ürünlerinin sadece dış görünüşü bile beni acaip kendilerine çekiyor. Sanırım Sephora'larda satılıyor ve Bursa'da olmayışı nedeniyle ulaşamıyorum. Bu yıl İstanbul'a gittiğimde mutlaka aklımdaki belirli ürünleri denemek istiyorum.

Şimdilik isteklerim bunlarla sınırlı. Yıl içerisinde neler olur bilemiyorum tabii :D 
Sizin yeni yıldan istekleriniz neler?

Sevgiler...



2 yorum:

  1. isteklerin gerçek olur INSALLAH:)TOO FACED ve RT fircalar harikalar.ben de istiyorum fircalardan kismet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yeni yılda hepimizin istekleri gerçek olur :) bence de kesinlikle harikalar, kısmetse alırız inşallah :)

      Sil