Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Ocak 2014

Blogger Buluşması Hediye ve Sponsorlarımız #1

Herkese tekrar merhaba!

Bu postumda sizlere hediyelerimizden bahsetmek ve sponsorlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Ama öncelikle şunu söylemeliyim ki, tüm sponsorlar sanki içimi okumuşlar, neyi merak ediyorsam, neye ihtiyacım varsa bu kadar mı denk gelebilir!


Watsons bize kocaman bir yeni yıl kutusu göndermiş. İçinde yok yok. Pure Beauty markasının "White&Bright" isimli leke açıcı, beyazlatıcı, aydınlatıcı temizleme jeli. Bu ürünü erkek arkadaşıma vermeyi düşünüyorum, kendisinin eskiden kalma koyu sivilceleri izleri var, umarım işe yarar. Üçlü ıslak mendil annemle çantalarımızda yerini aldı bile. Rimmel Salon Pro oje ambalajının kalitesiyle uzun zamandır dikkatimi çekiyordu, alamamıştım, Kate rujla olan uyumu da beni benden aldı. Kate rujlardan ise her Watsons'a gidişimde elime alıp, bırakıyordum bir sürü rujum var israf olmasın diye, kutudan çıkmasına nasıl sevindim anlatamam! Rimelim kurumaya başlamıştı, Scandal Eyes rimel süper oldu! Magic lip balm ise en yakın arkadaşımda vardı ve sürekli merak ettiğim bi üründü, artık bende de var! Maskeyi de denemek için sabırsızlanıyorum. Teşekkürler Watsons!


Oriflame de yine yıl başı partisi konsptli şirin mi şirin bir paket göndermiş. Kalpli pembe paketi çeyizime sakladım! Jel eyeliner'ımın dibini görmüştüm, çok az kalmıştı, yine cuk diye yerine oturdu bu paketten çıkan jel eyeliner! Hayatım boyunca takma kirpiğe merakım vardı, ama beceremem, yazık olur diye parama kıyıp alamıyordum, artık deneyebilirim! Oriflame'in BB kremleri, allıkları, fondötenleri hep çok beğenilirdi, ben de merak ederdim ama bi türlü sıra gelmezdi, sayelerinde BB kremi deneyeceğim! Rimel de anneme gitti, çünkü onun da rimeli bitmek üzereydi! Kıppkırmızı ruj ise, en kırmızı rujum bile pembe gibi duruyor diye mızmızlanan ben için süper oldu :) Allığım da Hot Mama, Nars-Orgasm benzeri birşey, çok sevdim! Teşekkürler Oriflame!


Neva Kozmetik bize birbirinden gerekli saç ürünleri göndermiş. Down Under çift fazlı saç spreyim ve argan yağlı saç serumum, ikisi de bitmişti, nasıl bu kadar denk gelir! Hem serum, hem çift fazlı saç açıcı spreyim olmuş oldu. Saç spreyi kardeşime yaradı, o da spreyini bitireli bikaç gün oluyor ve saçları şeklini korumadığı için çıldırmak üzereydi. Teşekkürler Neva Kozmetik


İşte çok ihtiyacım olan ürünlerden bikaçı daha. Ünlü isimlerin bile tercihi olan HC Hair Care markası, önceden saç tiplerimizi sorarak, hepimize uygun ürünler göndermiş. Benim yağlı saçlarım için şampuandan çok ümitliyim, umarım yıkama sürem biraz uzar. Geçen yaz kuaför hatasından sonra mahvolan saçlarım, HC Complex ile kendine gelecek, bundan çok eminim! Hele ki Ovex maske, internet ortamında, sosyal medyada çok karşılaştığım, herkesin çok memnun olduğu ürün. Firma bir de havlu göndermiş, çok zarifler. Ama ben bu ürünleri kullanmaya kıyamıyorum henüz :) Teşekkürler HC Hair Care!


İxora bize yine harika ürünler göndermiş. Parfüm, notluk, anahtarlık ve kalem İxora'dan. Notlukla kalemi babama kaptırdım bile :) Çeşit çeşit kokularından biri elbette sizi için! Teşekkürler İxora! Cecile Terracota far Turuncu Kasa'dan gelmiş, aynı poşette oldukları için birlikte fotoğrafladım. Her buluşmamızda olduğu gibi Turuncu Kasa yine çok zarif davranmış, tamamıyle aydınlatıcı olarak kullanacağım bu farı! Teşekkürler Turuncu Kasa! Jane Ashley ikili far ise Orkide Hareketi markasının hediyesi. Organik oluşuyla ve ten rengi mat fara deli gibi ihtiyacım olması nedeniyle kalbimde taht kurdu. Teşekkürler Orkide Hareketi!


Eyüp Sabri Tuncer bizlere doğal zeytinyağlı, misss kokulu sıvı sabun göndermiş. Hemen banyomuza yerleştirdim, ailece bayıldık, gerçekten de yumuşacık bi his bırakıyor ellerde. Onlarca farklı kokuda kolonyalı mendil ve tester parfüm de çantalarımızda yerini aldı. Şunu söylemeliyim ki, kolonyalı mendiller acaip kaliteli! Teşekkürler Eyüp Sabri Tuncer!


Bebak yine önceki buluşmamızda olduğu gibi bize meşhur ürünlerinden göndererek jest yapmış. Makyaj temizleme mendillerini denemiştim ama Acı Badem Sütünü çok merak ediyordum. Teşekkürler Bebak!


Otacı da yine geçen buluşmamızda da ürün gönderenlerden. Geçen buluşmamızda hediye gelen Argan el ve tırnak bakım kremine aşığım resmen! Elimdeki bitiyor diye nasıl üzülüyordum, yenisi alacaktım, bu harika denk geldi! Buram buram doğallık kokan, ellerde yağlı his bırakmadan anında yumuşacık yapan ender kremlerden biri. Teşekkürler Otacı!


Alfar Kozmetik te bize markaları olan Elite ve Catherine Arley ürünlerinden koca bi paket göndermiş. Mat bordo ruja bayıldım! Dörtlü far paletinin içindeki simli altın rengi deli gibi ihtiyacım olan bir renkti. Işıltılı pudra özel günler için ideal. Bordo ağırlıklı ojeler tam bu kışın modası. İki adet rimel ve dudak kalemi de cabası. Rimel koleksiyonum oldu valla :) Teşekkürler Alfar Kozmetik!


Cyréne son zamanlarda bloglarda çok gördüğüm, çok okuduğum bir markaydı, özellikle Shea Butter'ı. Çok şık bi paketle bu merakımı giderdi Cyréne. Doğal bi sabun, saç maskesi ve Shea Butter'dan oluşan bu şık pakete bir de indirim kartı eklemiş. Teşekkürler Cyréne!


Onlineeczanem.com'un gönderdiği şu şirin pakete de bakın :)

Paketin üzerindeki etiketi dikkatlice söküp kutuyu çeyizime sakladım bile! İçindeki yapraklar, boncuklar harika görünüyor. İçinden de bloglarda sıkça gördüğüm Orly oje ve Vichy serum testerları çıktı. Orly ojeyi çok merak ediyordum, en kısa zamanda deneyeceğim. Vichy ürünleri yaşlanma karşıtı olduğu için annemin oldular. Teşekkürler Onlineeczanem!


Biten disk pamuğum, dibinde azıcık kalan asetonum, bunların hepsini biliyor olmalı Fresh'n Soft! Çünkü ancak ihtiyacım olan ürünleri bu kadar denk getirebilir! İki adet makyaj temizleme mendillerinin de Anti-aging olanı annemin oldu. Teşekkürler Fresh'n Soft!


Raen markasını daha önce duymamıştım. Gönderdikleri damla sakızlı, buram buram doğallık kokan, ayrıca fotoğrafta belli olmasa da şeffaf yapısıyla çok dikkatimi çeken sabun sayesinde tanışmış oldum bu markayla. Teşekkürler Raen!


Fulser firmasından Esma Hanımın bize hediyeleri olduğunu söylemiştim. İşte o hediyeler. Saçlarımın çok döküldüğü dönemlerde Tresan şampuanı almaya hep niyetlenmiş, her defasında vazgeçmiştim. Keşke alsaymışım! Sadece 2 kez kullanmama rağmen sonuçlar şimdiden harika! Çok işe yarayacak gibi görünüyor. Küçük olansa kafeinli güçlendirici sprey. Saç köklerime sıkıp, ellerimle friksiyon yaparak yediriyorum, kokusu mükemmel. Uzun vadede etkilerini yazacağım. Yandaki testerlar ise dün anlattığım mükemmel fondötenin testerları. Kullanmaya kıyamam kiiii! Teşekkürler Fulser!


Doa kozmetik yine ünlü Shea Butter'ı ile merak ettiğim bi markaydı. Nasıl olduysa neyi merak ediyorsam, neye ihtiyacım varsa hepsi gelmiş. Sivilceler için birebir %100 doğal lavanta suyu, erkek arkadaşıma hediyem oldu. Tonik olarak uygulayacak, bakalım sonuçlar nasıl olacak? Skulen ve avokado yağları ise cilt bakımım için gerekli yağlardan. Shea Butter ise en çok sevindiğim ürün oldu. Teşekkürler Doa Kozmetik!

Şimdilik bu kadar. Bunlar sadece yarısı. Diğer yarısı ise ikinci postta olacak. Yani devamı gelecek, takipte kalın! 

Sevgiler!


4 yorum:

  1. Merhabalar :)
    Son zamanlarda sponsorlardan gelen hediyelerin anlatıldığı çok sayıda yazı okudum ve merakım iyice arttı. Blog aleminde yeni olduğum için bu soru biraz acemice gelebilir ama nasıl katılabiliyoruz bu etkinliklere ya da sponsor olayına? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) ben de yeni sayılırım daha bir yıl bile olmadı blogumu açalı :) Öncelikle bu etkinlikleri uzun zamandır bu işin içinde olan arkadaşlarımız düzenliyor ve herbirimize haber veriyorlar şu tarihte buluşacağız diye ancak amaç kesinlikle hediye veya sponsor değil. Hep birlikte mağaza açılışlarına da gidiyoruz, öylesine çay-kahve içip muhabbet etmeye de gidiyoruz. Bu tarz hediyeli sponsorlu etkinliklerde ise yıllardır bu işin içinde olan ve birçok firmayla iletişim halinde olan arkadaşlarımız rol oynuyorlar, açıkçası bu kadar sponsoru ve hediyeyi nasıl ayarlıyorlar hiç bilmiyorum :) Çok emek harcıyorlar bizler için. Ben de blogumu ilk açtığımda Bursalı blogger arkadaşlara mailler attım ve aralarına katılmak istediğimi belirttim. Twitter'da falan da aktif olunca buluşmalardan haberi oluyor herkesin. Bu şekilde yani, özel bir şey yapmak gerekmiyor. Eğer Bursa'daysan bir dahaki buluşmamızda seni de aramızda görmek isteriz :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. teşekkürler canım ama Ankaradayım malesef :( Burdakileri takip edeyim :)

      Sil
    3. evet aynen öyle yap, Ankaralı bloggerlarla iletişime geç, Twitter'da takibe al, Ankara'da da etkinlikler oluyor takip ediyorum :)

      Sil