Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Ocak 2014

Blogger Buluşması Hediye ve Sponsorlarımız #2

Merhabalar :)

Blogger buluşmamızın hediye ve sponsorlarına ikinci postumla kaldığım yerden devam ediyorum. Bakalım daha neler varmış :)


FaceDermo bizlere birbirinden kaliteli markaların ürünlerini göndermiş. Deracine yoğun nemlendiricili kremi anneme kaptırdım :) Vichy termal suyu merak ediyordum, Avene termal suyum bitmek üzereydi zaten :) Abba saç bakımı konusunda lider markalardan biri. Bu nemlendirici kremini de denemek için sabırsızlanıyorum. Biobaby bebe şampuanı da yeğenime gidecek :) Teşekkürler FaceDermo!


Nashi Argan bize neler göndermiş neler! Koca bir şişe saf argan yağı, yanında bi küçük boyu, yetmezmiş gibi bir de tester'ı. Nasıl mutlu oldum anlatamam! Kuaförler bile argan yağlı bakım ürünler kullanacağına saf argan yağı kullan deyip duruyorlar, ben de hep almaya niyetleniyorum ama çok pahalı oluyorlar, bi türlü alamıyorum. Bu yüzden bu yine çok iyi oldu. Kokusu muhteşem, ilk izlenimlerim de harika! Teşekkürler Nashi Argan!


A'dan Z'ye herşeyimiz düşünülmüş. Molped 'ince' bir jest yapmış bize. Teşekkürler Molped!


Lavera'nın da çok ilginç bir hikayesi var. Kurucu, hassas cildine uygun bi ürün bulamayınca kendi ürünlerini kendi üretmeye başlamış. Ve ortaya organik bi marka olan Lavera çıkmış. Organik lip gloss ve dudak kalemine bayıldım, gloss'u anneme hediye ettim. Teşekkürler Lavera!


Durance yine çok cici bi paket göndermiş geçen buluşmamızda olduğu gibi. Çeşitli ürün tester'larıyla dolu paketten bi katalog bir de bize özel indirim kartı çıktı. Teşekkürler Durance!



Adıma gönderilmiş, mühürlenmiş, bu şirin mi şirin paket te ne acaba? Marka tanıdık mı?



Ta taaa! Organik çorap markası Wigglesteps, bize birbirinden eğlenceli desenlere sahip 3 çift çorap göndermiş. Açıkçası ilk defa duydum bu markayı. Paketin içinden bir de adıma özel mektup çıktı, bize markaları ve ürünleri hakkında bilgiler veren. Ürünler tamamen organik olmakla birlikte, firmanın amacı sadece çorap satmak değil, ayaklarımıza her baktığımızda bizi neşelendirecek, hayatımızı renklendirecek ürünlerle tanıştırmak. Şirin penguen maskotuyla kesinlikle vazgeçemeyeceğim markalardan biri olacak Wigglesteps, ürünlerin kalitesini dokunur dokunmaz fark ediyorsunuz. İkisini çeyizime sakladım, biri şu an ayaklarımda :) Teşekkürler Wigglesteps!



Mumyak bize çeşit çeşit mumlar göndermiş, ben kendikime bayıldım! Boncuk görünümlü, mis kokulu, güzelce paketlenmiş bu mumu da kullanmaya kıyamadım, çeyizime sakladım :D Teşekkürler Mumyak!



Tablo denince akla ilk gelen isimlerden olan PlusCanvas, bize kanvas tablolar göndermiş, benimkisinde Che Guevara var. Ben çok beğendim, dağ tepe vadi manzaralarındansa bu tarz şeyler bana daha çok hitap ediyor, tam genç işi :) Sitesindeki onlarca tabloya bi göz atın derim, ya da isterseniz kendi tablonuzu tasarlayın! Bunu da çeyizime sakladım :D Çeyizim tamamlandı neredeyse bu buluşmadaki sponsorlarımız sayesinde :D Teşekkürler PlusCanvas!



1 Kağıt 1 Hikaye adı altında Öznur Orhan'ın tasarladığı bu takılar kağıttan! Evet yanlış okumadınız, bu saksının içindeki pembe çiçek te, yeşil yaprakları da kağıttan yapılmış ve sonrasında sertleştirilmiş, ürünün sunum şekline de bayıldım! Piramit şeklindeki kutusu çok şık, aynı şekilde yandaki paketi de. Uzun kolyelere bayılan ben, bu denli farklı bi tasarım ürününü boynumda taşımaktan büyük mutluluk duyacağım! Teşekkürler 1 Kağıt 1 Hikaye!



Kolye demişken, Noma Store'un bu zarif hediyesiyle devam edelim. Haftalar öncesinden bize kolyelerimizin üzerinde yer almasını istediğimiz harfler ve yanındaki taşların rengi sorulmuştu, ben de sevdiceğimin baş harfi olan "M"yi ve yine sevdiceğimin doğduğu ay olan Ağustos'un taşı olan Peridot'u seçmiştim. Birebir aynı ürün geldi, hem de bu ürünler altın kaplama 925 ayar gümüş. Kendisi şimdiden en favori kolyem oldu, sitesindeki ürünleri görüp görüp alasım geliyor! Teşekkürler Noma Store!



Kozmopoli bizlere takma tırnak göndermiş. Küçüklüğümden beri merakım vardır takma tırnaklara, çok kere alıp takıp kendi kendime takıldığım da olmuştur :D Ama bunlar bildiğiniz yapıştırıcılı, zahmetli, uzun cadı tırnağı gibi olanlardan değil, gayet normal manikür boyutlarında, kendinden yapışkanlı, pratik mi pratik, doğal mı doğal! Hatta o gün Özlem takmıştı, ben fark etmedim takma olduğunu! Teşekkürler Kozmopoli!



Rosa Impex bizlere Achroactive Max isimli, beyazlatıcı krem göndermiş. İnternetten araştırdığım kadarıyla gayet işlevsel görünüyor. Sanırım bu da erkek arkadaşıma hediyem olacak :) İşe yarayacağından ümitliyim. Teşekkürler Rosa Impex!



Dore Çorap yine geçen sefer ki gibi bizlere koca bi paket göndermiş, Dore'nin çeşit çeşit, kaliteli ve ekonomik çoraplarını çok seviyorum. Bi kısmını kullanırken, bi kısmını da çeyizime saklıyorum. Geçen sefer de öyle yapmıştım, bu sefer de öyle yaptım :) Çocuk çoraplarını da yeğenlerime hediye edeceğim. Teşekkürler Dore!



Doğadan'ın çaylarla dolu bu kocaman paketi bizi ailece pek bi sevindirdi :) Sabahları içecek çeşit çeşit poşet çayımız oldu, hepsi de daha önce denemediğim ürünler. Özellikle büyülü bohçaya bayıldığımı söylemeliyim. Yanındaki bitkilerle süslü takvim ve özel Doğadan kupası da cabası. Teşekkürler Doğadan!



Saç tebeşirlerini denemek için deliriyor, çıldırıyor, internette bakıp bakıp bi türlü almaya cesaret edemiyordum. Saç uçlarındaki renkli tutamlara her zaman özenmişimdir, ama almak bi türlü kısmet olmadı işte. Hediyelerimizin arasından çıkınca resmen çığlık attım :D Denemek için sabırsızlanıyorum! Teşekkürler Saç Tebeşirleri!



Buluşmadan bir süre önce bedenlerimiz sorulmuştu her birimize, biz de söylemiştik. Bulalgiy.com bize birbirinden cici kıyafetler yollayacakmış ta ondanmış meğer :) Bu kahverengi, incikli boncuklu, pullu taşlı elbiseye annem bayıldı, ben de ona hediye ettim, nasıl sevindi anlatamam :) Ama arada ben de giyeceğim tabii ki :) Teşekkürler Bulalgiy.com!

Evettt, günlerdir anlata anlata bitiremediğimiz buluşmamız, hediyelerimiz ve sponsorlarımız işte bu şekilde. Her birine ayrı ayrı bayıldım, ne diyeceğimi bilemiyorum. Özlem ve Neşe'ye emekleri için tekrar teşekkür ediyorum. Tüm arkadaşlarımı buradan öpüyorum. 

Hoşçakalın :)


4 yorum:

  1. Harikalar!!! Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan hepsini;) Nashinin methini cok duydum,achroactive de kullandim,guzel bir yumushatmasi var.etkisi de tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr :) nashiyi ben de çok duymuştum, ilk 2 kullanımımda ilk izlenimler güzel :) achroactive'in etkili olmasına çok sevindim :)

      Sil