Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Ocak 2014

Bitenler #7

Herkese merhaba!

Bu yıl birken iki olan vizelerim, hemen arkasından finallerim, haftasına kalmadan bütlerim derken kasımdan beri aralıksız ders çalışıp sınavlara girmekten cılkım çıkmış bir şekilde karşınızdayım. O kadar yoruldum ki... Şimdi birkaç hafta boyunca sadece yiyip içip gezip tozup eğleneceğim, yarım kalan dizilerimi izleyeceğim, kitap okuyacağım, biriken onlarca postumu yazacağım. Yaşasın özgürlük!

O halde 2014'ün ilk ayına hoşçakal derken ilk bitenler yazımız gelsin miiii :)


  • Taft Heidi's Heat Style Sprey: Ülkemizdekinin üçte bir fiyatına Bulgaristan'dan stokluyoruz resmen kardeşimle, ben sadece özel günlerde kullanırken o her sabah Justin Bieber çakması saçları bozulmasın diye kafasına boca ediyor, sonuç olarak kardeşim bitirdi sayılır. Fena değil.

  • Bioderma Sensibio H2O: Herkesin bayıldığı, ama bana göre şişirilmiş bi ürün olan Bioderma Sensibio H2O hakkındaki yorumlarımı merak ediyorsanız tık tık.

  • Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Bitirdiğim kaçıncı şişe bilmiyorum. Çok seviyorum, yumuşaklık, parlaklık, kolay tarama, ama bu kadar. Pek bi onarıcı sayılmaz. Yine de tekrar alınacak ürünlerden biri.

  • Gilette Satin Care Traş Jeli: Bayanlara özel olan bu ürünün kokusuna hastayım, ayrıca lila rengi jelin yumuşacık köpüğe dönüşüp sağladığı pürüzsüzlüğe de hayranım. Yaz aylarında nadiren traş bıçağına mecbur kaldığımda imdadıma yetişiyor. 

  • Şelale Aseton: Standart aseton. İdare etti. Benri istiyorum ama malum, Bursa'nın Gratis'sizliği.

  • Otacı Argan El & Tırnak Bakım Kremi: İlk baş kokusu çok garip gelse de, sonradan buram buram doğallık koktuğuna kanaat getiriyosunuz. Yağlı his bırakmadan saniyeler içinde emilip kadifemsi his veren bu kreme aşık oldum. Yenisi açıldı bile! Şiddetle tavsiye :)

  • İpek Pamuk: Ailece her zamankinden...

  • Avon Stick Kapatıcı: Çok uzun süre önce alınmış bi ürün. Artık kataloglarda yok bile. Ortasındaki köpük yapı ile annemle benim vazgeçilmezimiz oldu, dibine kadar kullandık. Tüm yüzüme fondöten olarak bile kullandım, yumuşacıktı. Tekrar çıksa alırım yine.

  • Avon Işıltılı Fırçalı Pudra: Bu da yıllar önce aldığım, pudrası bitince fırçasını kullanmaya devam ettiğim şahane bi ürün. Artık iyice eskidi. İsmi silindiği için ben uydurdum adını :D Çok hafif, mikro ışıltılar, yaz aylarında akşamüstü güneşinde inanılmaz oluyordu, yine gelsin kataloglara :(

  • Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara: Uygun fiyatlı bu rimelin kirpikleri tek tek ayırıp uzatması çok başarılı, ancak hacim sıfır. Yine de sevdim.

  •  Watsons Disk Pamuk: Disk pamuk önemli. Watsons'ınkini sevdim.

  • Roxanne Apple Parfüm: Bu mini kırmızı elma şeklindeki parfümü çok beğenince Bulgaristan'dan halam alıvermişti, 2,5 lef civarıydı (Türk lirasıyla 5 lira bile değil!). O kadar çok kullandım ki. Erkek arkadaşım aşık bu kokuya, bittiğine o kadar üzüldü ki, şişesini istedi benden ara sıra koklayacakmış :D Burda var mı bilmiyorum, denk geldiğim yerde stoklayacağım, ama yoksa Bulgaristan'a gidince artık :)

  • Eyüp Sabri Tuncer Islak Mendiller: Bi ıslak mendil bu kadar farklı olamaz, bu kadar parfümümsü kokamaz. O kadar kaliteli ki! Daha çekmecemde bir sürü var, her birini merakla açıyorum acaba bunun kokusu nasıl diye!

  • Durance Ancian Rosa Nemlendirici Tester: Durance'ın kremlerine nasıl aşık olduğumu bilirsiniz, yağlı his bırakmadan anında yumuşacık, pürüzsüz, kadife his... Böyle kremler çok nadir. Hele ki gül kokusu bi muhteşem.

  • Parfume Jevels Hero Tester: Gayet çekici bir erkek parfümü. Kardeşim kullandı.


Çok birikmesin dedim ama yine de bayağı birikmiş, çok olunca okurken sıkmasından çekiniyorum. Neyse efendim, son zamanlarda bitirdiklerim bunlar. Yorumlarınız için ben buradayım.

Sevgiler :)


5 yorum:

  1. Tatlım o Roxanne parfumler var. Ben yanılmıyorsam Rossmann'da denk gelmiştim ama emin degilim. Bir de bildigim kadarıyla Golden Rose standlarında satılıyor. En azından ben aynı markanın vucut spreyini Golden Rose standlarından alıyorum. Gerci vucut spreyi Gratis'de de var. Belki orada da bulabilirsin. Ayy amma yazdım.
    Ama senin icin son bir sey buldum
    http://www.goldenrosestore.com.tr/Apple,PR-2727.html :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Rossman Bursa'da yok ama umarım Golden Rose'da bulabilirim. Roxanne'yi biliyorum aslında gördüğüm var ama bu minik elmalı parfüme denk gelmedim hiç. Aaaa valla da varmış linke baktım şimdi ay nasıl sevindim :D teşekkür ederim canım ellerine sağlıkk :)

      Sil
    2. Rica ederim canım ne demeekk :)))

      Sil
  2. Otacida haklisin,ilk basta ben de sampuaninin kokusunu begenmemistim sonradan o dogal kokuyu çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi, insan o doğallığı nasıl sevmez :)

      Sil