Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Ocak 2014

Express Tırnak Bakımım

Merhabalar, bugün sizlere kendi manikürümden, daha doğrusu tırnak bakımımı hızlıca nasıl yaptığımdan bahsetmek istiyorum.

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki daha önce hiç kuaförde manikür yaptırmadım ve yaptırmayı düşünmüyorum. Tırnak etlerimi asla kesmiyorum. 


Haftalardır dersti, sınavdı derken bakımsız kalmış tırnaklarım. Tırnak etlerimin kuruluğu ve kabuk kabuk olduğu görülüyor.


Bunlar da başrol oyuncularımız :) Bu post sayesinde Kalyon'un bu ürünlerini de yorumlayabileceğim en sonunda!

Öncelikle tırnaklarımı kesip ve arkasından tek bir yönde törpüleyerek istediğim gibi şekil veriyorum. Kare seviyorum ben, ama tırnak yapım nedeniyle tam olarak kare bir görünüm elde edemiyorum. Zaten dikkat ederseniz yıllardır yazmaktan orta parmağım deforme olmuş, tırnağımın şekli oldukça bozuk. Keşke sol elimi fotoğraflasaymışım :)


Törpüleme işleminden sonra Kalyon Tırnak Eti Temizleyici ürünü uyguluyorum (sarı olan)  ve 3 dakika bekletiyorum. Yapısı jel gibi, öyle yağlı bir ürün değil. Bu arada törpü olarak metal törpüden vazgeçemeyenlerdenim, kağıt ve cam törpüler bana göre değil.


İşte etkisini kendi gözlerinizle görün! Tırnak etlerimin 3 dk içinde yumuşamış, ve tırnak eti itme aparatıyla kesilmeden geriye doğru itilmiş hali. Sonuç oldukça iyi, değil mi? İlk resimdeki kurulukları göz önüne alınca...


Ardından ojemi uyguluyorum. Tırnaklarımdaki oje Flormar 352. 


Son olarak tırnak kenarlarındaki etlere Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı'nı uyguluyorum (turuncu olan). Biraz bekletip, biraz da masaj yapıp yediriyor, ardından da bi peçeteyle yağın fazlasını hafifçe alıp etrafa bulaşmasını önlüyorum. Ve hemen arkasından Otacı Argan El ve Tırnak Bakım Kremi'mi sürüyorum, yağlı his bırakmadan anında yumuşacık yapan çok sevdiğim doğal el kremim. Sonuç; pamuk eller! Hemi de bakımlı, ojeli :)

Bunun tabi bir de ellere özel bakım kürleri uygulayıp yumuşattığım, tırnak yüzeylerini pürüzsüzleştirip parlattığım, ayrıntılı bi versiyonu da var, o da boolca vaktim olduğu bir gün uygulayıp yazısını yazacağım bir konu. 

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz için buradayım, sevgiler!




6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş bende tırnak etlerimi almam ve sadece ittiriyordum ama kalyon çok daha güzel bir sonuç çıkarmış en kısa zamanda deniyeceğim:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler faydalı olabildiyse ne mutlu :) kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  2. ya ben tırnak etlerimi düzenli olarak aldırıyorum sık sık malesef :/ hatayı başta yaptım hiç yaptırmamalıydım. şimdi bırakıyım aldırmayı düşüyorum çok kaskatı oluyor ölü deriler oluyor soyuluyor falan rezalet oluyor :/ ne önerirsin? bu kalyonunkini hiç duymamıştım nasıl yapıyor bu işleri napıyor iyimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyonun bu ürününden memnunum yumuşatıyor öncelikle sonra geriye itmesi kolay oluyor, ardından da yağı masaj yaparak uygulayınca yumuşacık oluyor. Benim de eskiden etlerini aldırıp sonra bırakan tanıdıklarım var, düzenli bakımla tırnak etlerini iyileştirebilirsin. Haftada bir zeytinyağı ve limon karışımıyla ovup 20 dk bekletebilirsin, her gece kalyonun bu bakım yağını veya aktardan alacağın menekşe yağını sürebilirsin, gün içinde piyasadaki çeşitli tırnak bakım kremleriyle yumuşatabilirsin. Bence dene bi müddet, aldırmaktan iyidir :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil