Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Ocak 2014

Hayali Makyaj Çantam'dan Hediyelerim Var!

Merhabalar!

Cuma sabahı gözümü kapıya gelen kargoyla açtım. Hayali Makyaj Çantam blogunun sahibesi Sevgili Neslişah'tan gelen paket sayesinde bütün günüm şen geçti, ürünleri deneyip durdum :D


Paket gelir gelmez işte böyle yatağımın üzerine dizip hemen fotoğrafladım :D Sonra annemle inceleme aşamasına geçtik :)


Bir kızın fırça ihtiyacı hiç bitmez - özellikle bu kız bi blogger'sa! 


Essence'in mor kıllı bu Smokey Eyes Brush'ına bayıldım! Uzun arayışlar sonucu karıştırıcı bi fırçaya henüz sahip olmuşken ikincisi de geldi, yedeklenmiş oldu, biliyorsunuz ki yedek fırça candır :) Kılları oldukça sık ve yumuşak :)


Bu mor fırçanın yanında bir de mor smokey far paleti göndermiş bana Nesli. Kahverengi göze en çok mor yakışır diyorrr ve annemin "Hepsini kullanma birazını da çeyizine koy!" yönündeki ısrarlarını duymazdan geliyorum :D


Flormar'dan bir göz kalemi ve bir de dudak kalemi eklemiş Nesli pakete. Göz kaleminin metalik duruşuna, mavisinin güzelliğine bakar mısınız! Daha paketten çıkarırken annem kaptı ve "Aaa bana göz kalemi de varrr!" dedi! Kendisi mavi kalem hastasıdır da... Nesliiii göz kalemini anneme kaptırdımmm :D Ama dudak kalemi tabi ki benim, bahar-yaz aylarında elimin çok sık gideceğinden eminim :)


Essence'in rimellerinden genel olarak herkes çok memnun. Bu kadar uygun fiyata bu kadar güzel rimel nasıl acaba diyordum ki sorumun cevabı paketten çıktı! Kıl fırçalarla aslında hiç anlaşamam ama nasıl uzattı kirpiklerimi, nasıl tek tek ayırdı, hayretler içerisinde kaldım! Instagram'dan takip edenler bilirler, resmini paylaşmıştım :)


Cettua yağ emici mendiller hemen hemen her blogger'ın çantasında, herkes te gayet memnun. Bursa'da Gratis olmadığından ben bilmem tabi böyle şeyleri, haberim yok :D Nesli sayesinde tanıştım bu ürünle, hemen attım çantama, ikide bir ortalık yerde çıkarıp çıkarıp alnıma çeneme burnuma bastırıp duruyorum :D Yok böyle bi pratiklik!


Şu an Tresan kullanan bendenize, denemek istediğim Otacı'nın minik, şirin bi şampuanını göndermiş bana Nesli. Kız nerden buldun bunu, seyahatlerde tam çantaya atmalık! Hem de yağlı saçlar için, nasıl bilmiş valla... Şuncacık şey bana 3 yıkama yetti, hem de bol bol, köpürte köpürte. Şunu söylemeliyim ki, elimdeki şampuanlardan sonra tercihim kesinlikle Otacı olacak, 3 yıkamada belirgin bi şekilde uzattı saçımın yağlanma süresini.


Yves Rocher'den bi parfüm testerı göndermiş bana Nesli, daha önce bu markadan hiç ürün deneme fırsatım olmadı malesef. Ama bir dahaki indirimde aklımdaki belli başlı şeyleri mutlaka edineceğim. O yüzden bu kokuyu çok merak ediyorum, daha açmadım :) Ve son günlerde pek bi popüler olan Rebul'un incirli kolonyasını göndermiş bana, heheh bi sürü ürünle tanışmış oldum :)


Benim şehrimde Gratis yok, Essence yok diye defalarca serzenişlerim, sevgili Neslişah Gratis'e girdiğinde aklına gelmiş ve tüm bunları benim için seçmiş. Bana Essence başta olmak üzere Gratis'e özel ürünlerden, sabunundan ıslak mendiline makyaj temizleme mendilinden süngerine kreminden kahvesine kadar bi sürü harika üründen oluşan oluşan bi paket hazırlamış. Nasıl ince düşünceli, nasıl nazik, nasıl tatlı bi insansın sen Nesli... Bunların hepsi, blog dünyasının bana kattığı mükemmel arkadaşlıkların, dostlukların yanında sadece bi teferruat. Her gün de yeni insanlar tanımaya devam ediyorum. Neslişah'a nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Her birine ayrı ayrı bayıldım, çok severek kullanacağım canım benim. 

Nesli'nin bloguna gitmek için tık tık!

Hoşçakalın :)


2 yorum:

  1. ne mutlu sana,Neslisah da mutlu olmustur,paylasmak mutluluk verir.tatlim ben de kullandim bu sampuandan harika gercekten etkisini de hemen hissettiriyor,ayrica far da,mavi kalem de super,hepsini saglikla gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepsine bayıldımm, Nesli çok zevkli :) Teşekkürlerr :)

      Sil