Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Ocak 2014

Mim | Seni Sen Yapan

Herkese merhaba :)

Benim gibi Bursalı olan Hayatın İçinden blogunun sahibesi beni mimlemiş. Mimleri çok severim bilirsiniz :D Kendisine buradan kocaman teşekkürlerimi iletiyorum :)

1)Seni Sen Yapan renk/renkler nedir?

Her ne kadar maviye aşık olsam da ve kendime çok yakıştırsam da, şu sıralar altın tonları, doreler bence beni ben yapan, her şeyde kullanıyorum, vazgeçemiyorum :)


2)Seni Sen Yapan düşünce nedir?

Şu an ilk aklıma gelen "Günün en karanlık vakti, şafak sökmeden hemen önceki andır." sözü oldu. Ne zaman işin içinden çıkamayacak gibi, bir daha hiç bir şey düzelmeyecekmiş gibi hissetsem bu sözü hatırlatırım kendime.

3)Seni Sen Yapan giyim tarzı nedir?

Hımm bu tamamıyle ruh halime bağlı. Bazen kokoş ötesi giyinebiliyorken bazense eşofmanlarla Converse'lerle dışarı çıkabiliyorum :D

4)Seni Sen Yapan saç stilin nedir?

Kesinlikle düz, uzun ve sarı. Evet şuan tam tersi, dalgalı, kısa ve kumral ama boyatmak için biraz daha uzamasını ve güçlenmesini bekliyorum :)


5)Seni Sen Yapan koku/parfüm nedir?

Vanilya kokusuna hastayım. Bunun dışında hayatımın iki parfümü; Givenchy Absolutely ve The Body Shop Amazonian Wild Lily.


 6)Seni Sen Yapan makyaj malzemesi/malzemeleri nedir?

Rimel, allık ve dudaklarımda hafif bi renk olmadan sokağa adımımı atmam. Ruju aceleyle atlayıp dışarıda sürebilirim, allık olmasa da yanaklarım ztn hep renklidir ancak rimelsiz asla :)


7)Seni Sen Yapan mevsim/ay nedir?

Her ne kadar nisan doğumlu olsam da, ben mayısı daha çok seviyorum. Havaların yeni yeni ısınmaya, ağaçların renklenmeye başladığı bu ayın yeri benim için ayrı. 

8)Seni Sen Yapan müzik türü/şarkı nedir?

Ruh halime göre her türlü müziği dinlerim, hiç ayrım yapmam. Aynı şekilde beni ben yapan, beni anlatan şarkılarda değişiklik gösterebiliyor :) Ama genelde hareketli, kopkop, Pitbull-David Guetta tarzı şarkılar severim.

9)Seni Sen Yapan kitap türü /yazar nedir?

Öyle klasik aşktı meşkti bunlar bana göre değil, beni ben yapan kitap türü aksiyon, gerilim, macera, bilimkurgu, psikolojik, fantastik, bu tür şeyler. Yazar olarak şudur diyemem, beni benden alan ve daha alacak olan nice kitaplar var çünkü :)

10)Seni Sen Yapan tavırların nelerdir?

Hımm, bu soru biraz riskli :) Yakınlarıma beni sorsanız tek bir cevap alırsınız; "Hiç şaka kaldıramıyor, herşeyi çok ciddiye alıyor, buna da hiç şaka yapılmıyor, hemen de surat asıyor tripcanın teki vs..." Erkek arkadaşım, yakın dostlarım hatta ailemin bile şikayetçi olduğu tek konu. Ne yapayım, ben de böyleyim :)

Sorular oldukça keyifliydi, yapmak isteyen varsa buyursun, okumak için sabırsızlanıyorum :)

İyi akşamlar :)

  


4 yorum:

  1. severek okudum canım ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmush eline saglik:) bende bir mayis severim ve son cevabinda da ayniyiz, ama çok yoruyor dimi insani ben bir az duzeldim sanki:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle öyle, gerçekten hem kişinin kendisini hem karşısındaki insanı yoruyor. Neyse ki ben de artık eskisi gibi değilim sanki :)

    YanıtlaSil