Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Ocak 2014

Cecile Ultra Shine Terracotta Eyeshadow 02

Günaydınnn :)

Bugünkü konuğum yine sponsorlarımızdan biri olan Turuncu Kasa'nın hediyesi 02 numaralı Cecile Ultra Shine Terracotta far.


Elime alıp, açar açmaz ilk düşündüğüm aydınlatıcı olarak kullanacağım oldu. 


Şu kusursuz dokusuna, renklerin güzelliğine, geçişine, ışıltısına bakın... Aşk!


Baksanıza, Mary Lou'yu andırmıyor mu? Sanki biraz daha pembemsi mi? Ya da ben bu indirimde de Mary Lou'ya sahip olamadığım için kendimi mi kandırıyorum :D

Şaka bi yana, ben gerçekten bayıldım. Işıl ışıl. Tam olarak göz pınarlarımda, kaş altlarımda aydınlatıcı olarak, bazen de bütün göz kapağımda far olarak kullanacağım. Aydınlatıcı olarak kullandım bile hatta, çok başarılı olduğunu söylemeliyim. Ayrıca bu ürünün bombası, hem ıslak hem kuru kullanılabilmesi.


Gölgede ve güneş ışığında swatchları. Yoğun sim içermesine rağmen abartısız, doğal. Parmağımda gördüğünüz gibi pigmentasyonu iyi, tozutma problemi var biraz ama öyle çok değil. Yapısı da gayet yumuşak. Bunlar günlük, kuru şekilde kullanımlar. Çok daha yoğun, ışıltılı, geceye uygun bi hal almasını isterseniz ıslak uygulayıp çok güzel sonuçlar alabilirsiniz.

Şampanya rengindeki, pembe alt tonlu bu far/aydınlatıcıyı daha detaylı incelemek isterseniz TIK TIK.

Yorum yazan elleriniz dert görmesin, sevgiler :)




4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy rengi cok guzelmis canim ya cok hosuma gitti. Guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de çok beğendim canım teşekkür ederimm :)

      Sil